COLE

679 19 24
                                    

Cole Spinjitzu Ustalarının önemli kişilerindendir. O Toprağın Siyah Ninjası ve liderdir. Diğer üç ninja ile Yeşil Ninjayı korumak için seçilmiştir.

Biyografi

Çocukken, Cole'un babası onu Marty Oppenheimer'ın Gösteri Sanatı Okuluna yazdırmıştı, babası kendisi gibi adımları takip edip bir dansçı olmasını umut etmiştir. Bunu yapmaya isteksizdi ama babasını üzmek istemediği için gizlice okuldan kaçmıştır, babasının hala onu dans dersi aldığını düşündürmüştür.

Cole başka yerden diğer yerlere gidiyordu, sürekli gücünü test etmesi için birşeyler arıyordu. Dağa tırmanarak Sensei Wu'yu ilk o ziyaret etmiştir. Büyük potansiyelini öğrenmek için için Spinjitzu Manastır'ına gitmiştir.

Görünüm

Cole'un kaslı bir vücut yapısı vardır. Kabarık siyah saçları ve gür kaşları vardır. Çoğunlukla siyah giyinmeyi tercih eder.

en güçlü ninjadır ve gücünü göstrmekten hiç çekinmez

Kişilik

Cole beş ninjanın zeki ve sakin lideridir. Başlangıçta, Cole amaçsız ve yönsüzdü ancak Toprak Ninjası olmak onu Sensei Wu'nun teklifinden daha çok sevindirmiştir. Cole diğerlerine işi bitirmek için yardım etmeyi sever. Lloydu Binlerce kez ezmiş bululnur

İlk Başta, Cole korkusuz olarak görünüyordu ancak Zane onun hemen bir ejderha korkusu olduğunu anlamıştır. Ancak sonradan Element Gücünü açtığında ejderhalardan korkmamaya başlamıştır.

Zane ve Cole Ninjaların arasında en ciddi ve odaklı olanlardır. ama bu onu tek yönlü olmasından alıkoyamaz.ve zane ve cole lloydan daha iyi bir ninja olduklarını ortaya çıkarmıştır

Cole arkadaşlarından önce riske gidecek kişidir, ve takımını her zaman bir arada tutmaya çalışır. Cole, Zane ve Lloyd a karşı bir sempatikliği vardır. ve nya ya aşıktır ama sonra jayla öpüştüklerini duyunca 6. sezonda Seliel adlı bir kıza aşık olacaktır

Silahlar ve Yetenekler

Cole Toprak elementini kullanması ona güç ve dayanıklılık verir. Düşmanlarına karşı Taş Duvarı, taş dikenleri gibi şeyler yapabilir ve doğaüstü gücüyle ayakta kalabilir. Tam güçteyken, ayağıyla deprem yaratabilir, çatlak oluşturabilir, kaya atabilir ve düşmanlarına toz gönderebilir. Çoğunluklada Spinjitzu kullanmayı tercih eder.

Dans yetenekleriyle birlikte Cole esneklik kazanmıştır, kendisini rahat hissetirebilir. Dans ı sayesinde zor olan hareket Üçlü Kaplan Sıçrayışını yapabilir (Bu ona eskilerde bela vermiştir. )

Savaştayken, Cole'un favorisi tırpandır, özelliklede Sarsıntı Tırpanı. Ondan sonra Element kılıcını Toprak güçlerini kullanmak için kullanır.

Ninjago - TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin