Twins ,youngji dan kei sibuk mengemas barang untuk esok......
OTP
Youngji
HyemiYeoboseyo
Youngji ahh
Nae wae???
Nk bwk apa ek???
Bwk lah baju ,seluar ,pakaian dlm, torchlight,tuala,selimut,bantal leher,baju sejuk and paling important sekali is bawa sulfur nanti tak pasal pasal kena bermalam dngan s...snake..
Ooo k gomawo,eeeheeh youngji boleh tolong ckp dekat kei tak yg pakai backpack yg gongchan oppa belikan untuk kita tu..
Okk nanti sy tolng pesankan....
End OTP
Twins bwk backpack ,luggage n baju tido haiwan mereka.
Kring~
"Erghh haahh yeay hari ni camping!!!"jerit hyemi teruja.
Hyejin yg baru keluar dari bilik air itu turut terlompat lompat.
Selepas mereka bersiap,gongchan menghantar saeng saeng nya ke tmpat mereka berkumpul.
.............................................
"Hyyy guys!!!"jerit hyejin smbil berlari ank kearah youngji and kei.(pakaian diorang nengok kt media .Gmbr 1 baju youngji gmbr 2kei gmbr 3hyemi and gmbr 4hyejin.)
"Hyy twins"jwb youngji and kei.Selepas beberapa minit mereka berbual akhirnya bus pon tiba.
"okay guys cikgu ade taklimat sikit ,dngar betul betul.Sy nk awk semua duduk dlm kumpulan yg ditentukan ara???"terang Mr.kangjun."Nae okay now kumpulannya ialah...
kumpulan 1
Suzy
mark
jin
eunhikumpulan 2
jackson
youngji
hyemi
jungkookkumpulan 3
RapMon
Jin Ah
Jimin
Aruemkumpulan 4
Irene
J.r
Hyejin
Vkumpulan 5
J-hope
Haru
Bambam
MiraeKumpulan 6
Youngjae
sena
Suga
hallaSelepas tau group memasing mereka pon berubah tmpt...
Situasi group 2 di dlm bus.
"Huahh ngantuk lah"kata hyemi."Tidolah sini" pelawa youngji yg duduk di sebelahnya."Gomawo"kata hyemi comel."Nae"jwb youngji.Hyemi pon melentokkan kepalannya kepada bahu youngji.Selepas beberapa minit youngji membiarkan hyemi manikmati sweet dreamnya ,akhirnya dy pon perlahn lahan masuk ke alam mimpinya.Sementara dua org namja yg duduk dihadapan mereka sibuk berbual pasal pe tah.
...........................................
"Okay guys!!!! Bangun bangun kita dh smpai ni"kata miss jihyo."Nae"murid murid menjawab.
Mereka pon menyandangkan backpack mereka dan mengambil luggage mereka lalu mengikut miss jihyo dan mr kangjun menuju ke tapak perkhemahan.
"Ishh beratlah luggage i ni ,takde sape nk tlg ke???"Tanya sigedik sena smbil membuat aegyo nya yg takkan and never EVER membuat hati lelaki cair makin membeku kan lagi adelah.
"Kau ni!!!Jln cpt sikit boleh tak???!!!"sergah kei diblkg."Eleh kau tu jealous sebab ramai namja akan pengsan bila nmpk kecantikkan dan kecomelan i"kata sena membangga diri."Whutt???!!Correction!!!Namja akan pengsan bila nmpk kehodohan dan kegedikkan kau tu bkn kecantikkan dan kecomelan kau."kata youngji berbaur sinis.
"Isshhh korang ni mmg jealous tngk bdn i yg langsing lagi menawan ni korang ade??"kata sena smbil memuji bdnnya yg serupa gajah itu."Pufttt ,mmg bdn kau langsing lagi menawan di dpn gajah!!!Bkn dpn manusia...Hahahaha"kata hyejin pula smbil ber high five dngan kei."Ishhh semak lah korang ni."bengang sena lalu pergi dari situ.
"Ehh wait korang tak rasa ke yg kita mengutuk si sena tu lama sngat and now mn songsaenim and murid murid yg join camping ni??"tanya hyemi menyedar kan yeoja sebayanya itu."Aah lah!!!"Kata youngji yg baru tersedar."Oh.My.God we will die!!!"jerit mereka berempat serentak.
Tiba tiba mereka disergah."Omak kau hijau goreng ank kucing"latah hyemi terkejut dek kerana sergahan itu."Yahh rapmon!!Awk buat pe kat sini??"tanya kei.Belum sempat rapmon menjawab hyemi menyambung"ke awk pon kena tinggal????"tanya hyemi."Takdelah sy kan ketua pengawas jadi sy ditugaskan mengawasi korang!!"kata RapMon.
"Ooo,so awk taulah mana tapak perkhemahan???"tanya hyejin "Ofcourse saya tau~Dh jom"ajak rapmon keempat empat yeoja itu pon membontoti rapMon dari blkg.
..............................
Akhirnya Sampai pon!!!!
To be continued
Hola!!!!Isya here!!!Hehehe part ni best tak..Mcm biasa kalau best Vote kalau ade yg tak puas hati or tak kena comment kay???Gud night
YOU ARE READING
The Twins
RandomLee Hyejin dan Lee Hyemi adalah twins yg cantik,comel,brilliant dan gila Coklat. Jungkook and V as you guys know diorang ni rapat gila nk matay~ Nk Tahu kisah hidup The twins??? Let's check it out!!!