Cinema Love

165 12 0
                                    

Cahaya matahari menggangu the twins untuk terus kekal di dremland mereka~

"Princess princess sekalian ireonna~"kejut gongchan dngan lembut...."Alarhhh oppa~pagi lagi,lagipon harinikan cuti~"jwb hyejin yg masih mamai manakala hyemi si manja itu masih terbongkang.

"Oook kalau CHEESE CAKE special omma dh habis jgn meroyan ye princess~"sengaja ditekankan perkataan CHEESE CAKE itu~

"Omo!!!Cheese cake???Ok hyemi,hyejin bangun skrg!!!"kata twins itu serentak.Perbuatan mereka itu membuatkan oppa mereka tersenyum dngan gelagat comel mereka.....

Selepas breakfast twins itu mengambil keputusan untuk ber SHOPPING!!!!hobby kegemaran mereka!!

"Omma kitaorg pergi dulu!!!Annyeong!!!"kata twins itu...."Nae jngan balik lmbt arasseo??"tapi tiada sahutan kerana twins itu tlh dihantar oleh private driver mereka...

Penampilan mereka simple je but still comel n cantik...hyejin rambut panjang paras pinggang nya dilepaskan memakai(baju di media)...Hyemi pula rambut panjang paras pinggangnya diikat sanggul dan memakai (baju di media yeoja yg ikat rambut tu)

Sesampainya mereka di Times Square Shopping centre

"Kim ahjusshi nanti ambik kitaorg pukul 5 ok???"pesan hyejin...."Aikk lamanya"sakat driver mereka."Hehehe nak shopping puas puas today"jwb hyemi comel..."Nae be careful k "pesan kim ahjusshi."Nae"jwb twins serentak lalu masuk ke dlm mall itu..

...........................

"Hyung!!!!kita tngk wayang nk???"tanya kookie smbil membuat aegyo."baldi mana baldi???kalau nk pujuk pon takyahlah buat aegyo kau yg tak pernah nk jadi tu.

Author -For your information jin,kookie aegyo always menjadi and super duper cute!!!

Jin -Yolorh~

Kookie -hehehehe syg author♡

Author -love you too~♡

Jin -baldi mn baldi??

Author and jungkook mengetuk kpla jin guna kuali D.O secara berjemaah.

Back to the story~

"Tengok cite pe???"tanya jin."hyemi and hyejin kan tu???"kata v ."'hyemi and hyejin kan tu???'ada ke cerita tu???"tanya jin keliru."Hoii pabo!!Tu lah hyemi and hyejin."kata rapmon smbil mengetuk kepala jin."Ajak diorang tngk wayang sekali nk??"tanpa mendengar jawapan dari yg lain j-hope terus meluru ke arah twins...

"Hola!!!"sapa j-hope mesra."Hola!!!"jwb twins serentak dengan keadaan yg sedikit tekejut."Korang bu...."belum sempat j-hope menghabiskan ayat...BTS dtg menyampuk entah dari mn dtg..

"Annyeong"sapa bts."annyeong" jwb twins."Ishhh korang ni sibuk lah baru nk ajak twins ni nengok wyg~"rajuk j-hope."Haa!!Nk tk kita tngk wyg sesama?"tanya V smbil matanya tidak lekang memandang hyejin."Nk!!Nk!!"jwb hyemi yg membuatkan kookie tersenyum sedikit dngan gelagat comelnya."Haa jomlah oppa pon dh beli ticket,wyg pon dh nk start"celah jin yg baru membeli ticket."Jom!!! "Ajak hyemi comel.

Kedudukan dlm panggung.

Jin|RapMon|Suga|Kookie|Hyemi|Hyejin|V
Jimin|J-hope

"Jungkook bo....boleh pinjam lengan awk tak???"tanya hyemi yg dlm ketakutan."Haaa??!!Knp???"tanya kookie keliru."Sa....say....saya ta...k.kut"kata si pengecut hyemi.Sebenarnya diorang nengok citer insidious~So~ermm saya pon mcm tu✌."Ahhh ok"jwb kookie smbil blush tapi taknmpk pon sebab gelap.Mereka pon menikmati cerita seram yg paling bahagia sekali ,sapa lagi kalau bkn kookie-_-#

TO....BE.....CON.....TI.....NUED

HOLA GUYS!!!!!SO HOW????Comment kay kalau ade pape mistake,or request ff bleh je

Kalau best???Ape lagi VOTE JUSEYO

The TwinsWhere stories live. Discover now