Part 13

66 9 0
                                    

Pada mlm itu....

Di hotel xxxxx......

Jungkook yg baru smpai itu terus masuk dan pelayan mengiringinya ke tmn hotel yg sudah dihias cantikk....

Dan dy ternmpk seorang perempuan sdg elok duduk di kerusi membelakanginya....

Jungkook tnpa berpikir ape² dy terus backhug 'yeoja'yg disangka hyemi itu....

Yeoja itu tersentak lalu terus bangun.......

"Suzy???"

"Jungkook???!!"

"Buat ape dkt sini???"tnya mereka serentak...

"okay.....just.calm down....kita duduk dulu.."kata jungkook.

Beberapa saat kemudian...seorang pelayan dtg smbil membawa tudung saji besi kearah mereka...

Pelayan itu membuka tudung saji itu dan terdapat tab di dlmnya...selesai itu...ape lagi?Dy bla lah..semak ye×D

Video di dlm tab itu dimaainkan

Hyemi berada dlm video tersebut....

"Hyyyy!!!Suzy,kookie-ahhhh!!!Ni semua rancangan sy untuk satukan korang!!Kookie~Don't worry i'm still love you!!Sy restu percintaan korang!!And pasal message yg suzy tu,jgnlah bunuh diri,my childhood friend!"dan berakhirlah video tersebut.....

suzy dan jungkook sudah tidak dpt menahaan ketawanya dan akhirnya ketawa mereka meletus dik kerana salah faham itu........
pada mase yg same hyemin yg menyorok disebalik dinding itu menganggap mereka sdg bersuka ria...walaupun dlm video itu dy merestui namun dlm hatinya sape yg tau?

Selepas melihat adegan 'romantik'jungkook dengan suzy,hyemi mengambil keputusan untuk balik~

"Tido lagi baguussssss!"jerit hyemi di dlm hati....

Meanwhile~

"Kita mesti bagi tau dy ape yg sebenarnya berlaku..."kata suzy.

Jungkook mengangguk..

"So now,esk bile kite nmpk dy je...kita terus tarik dy pergi rooftop.."cdg jungkook.

"Ok..set.."

"Esok kita pergi sekolah sesame auuu!"kata jungkook..

"Asal??"

"Yelah nanti kalau aku nmpk hyemi,nk kena call call kau bagai...waste my credit."kata jungkook smbil fliphair..

"-_-!!"

"Dhhhh,aku nk balik...buat penat aku dress up hensem,hensem untuk hyemi..bkn baby aku yg dtg,balak si baek jugak yg dtg.."kata jungkook trrus berjalan keluar dari hotel...

"Eeh ehh,biskut kering ni..aku gigit kau mcm aku gigit biskut crunchy baru tau.." ngomel suzy sendirian....

Keesokkan harinya~

To be continued~

Vote juseyo!!!!!!!!! I also need comment(ಥ_ಥ)please don't be a silent readers~Plewse .·'¯'(>▂<)'¯'·.

The TwinsWhere stories live. Discover now