Buna din nou azi e prima zi de scoala si sunt deja epuizata. M-am trezit la ora 7:00 ,miam facut rutina dimineti mam îmbrăcat normal pentru mine adica:o pereche de blugi inchisi la culoare un maieu negru, o jacheta de piele si sunt gata de scoala.....
Am urcat pe motocicleta mea neagra si am pornit spre scoala unde o sa ma intalnesc cu prieteni mei.In cinci minute am fost in fata liceului care roia de adolescenti plini de hormoni si cosuri. Nu pot sa zic ca in liceul nostru sunt numai baieti urati dar sa nu va asteptati la niste modele Calvin Klein. Si uitei si pe prieteni mei. Dustin este îmbrăcat in obisnuita sa geaca de piele care merge de minune cu perechea sa de blugi facuti franjuri. Bety este îmbrăcată intro rochie înflorata ,e are un stil de îmbrăcăminte diferit de alnostru dar are o imaginatie nebuna ca toti restu.
Ii îmbrățișez pe toti chiar daca iam vazut aseara la ultima petrecere din aceasta vara.
...........................Azi nu am prea facut ore pentru ca a fost prima zi. Acum sunt acasa tolanita pe canapea cu Dilan si urmarim The Notebooh. Telefonul imi bazaie in buzunar probabil sunt fetele. E tata:
Eu:hei tata ce faci?
Tata:bine scumpo vreau sa iti prezint noi mei asociati sigur o sa iti paca
Eu:serios tata chiar trebuie sa vin ma uit cu Dilan la film
Tata:chiar vreau sa ii cunosti orce adolescenta de varsta ta ar vrea asta
Eu:ok dar o sa vina si Dilan
Tata:bine scumpo ne vedem in jumatate de ora am putina treaba pa, te iubesc.
Ma imbrac repede si imi iau, casca si pe Dilan si cheile motorului meu si plecam.
Am ajuns in fata studioului tatei si o limuzina neagra acapareaza parcarea.
Sigur o sa fie niste inganfati.
Cobor de pe motor cea ce face si Dilan si pornim spre biroul tatei.
Intram in biroul tatei si primele persoane pe care le vad sunt cei patru îngânfat, da ati auzit bine îngâmfați de la one direction sunt chiar in fata mea.
Il salut pe tata si ma ases pe canapeaua din fata acestora. Pe Dilan il il bufnește rasul pentru ca stie cat de mult ma enerveaza astia.
Eu:hei tata de ce mai chemat? Spun eu nervoasa
Tata:buna scumpo de ce nu saluti si baieti ,credeam ca te bucuri sa ii vezi pe baieti orce fata sar bucura.
Eu:1buna fetelor,2 eu nu sunt ca restul.
Tata:scuze scumpo.
Eu: mda bine eu plec sa o vad pe mama si apoi ma duc acasa.
Tata:bine scumpo ne mai vedem.
Ma ridic de pe canpea si pentru prima data ma uit spre baieti, primul pe care il remarc este cretul cu ochi de safir . Gestul care imi intrerupe gandurile este este ranjetul de pe fata lui obesrvand ca ma holbez. Am scos un pufnit puternic si am iesit in tromba.Din perspectiva lui Dilan
Eu inca mai sunt pe canapea si ma pufneste un ras puternic dar imi dau repede seama ca toti sa uita la mine. Ma ridic dar nu înainte de a saluta fetele de pe canapea,, pa domnisoarelor "
--------------------------------
In poza este Dilan.
Este prima mea carte asa ca nu ma judecati.
CITEȘTI
My world is you
Teen FictionEva este o fata pusa pe distractie si plina de viata,o mare iubitoare de motoare .Tatal ei este unul dintre cei mai mari producatori din Londra, printre toti artisti pe care acesta ii are se regăsește si trupa inganfatilor (cum zice Eva) ,care are...