Capitolul 3

24 1 0
                                    

Ies nervoasa din biroul tatei trantind usa.Ma enerveaza al dracu de mult toti dar parca cretul este numaru unu. Ei cred ca daca au milioane de fane care și ar taia venele pentru un sarut cu ei sunt cei mai tari,nu nu sunt.Intru in biroul mamei care e cu  o foarfeca si niste ace in mana.
   Eu:hei mama ce faci?

   Mama:scumpo cat ma bucur sa te vad ce te aduce oe la noi.
Spune pe un ton sarcastic pentru ca are tone de lucruri de facut si eu o intrerup,dar stiu ca ma iubeste s îi nu sar supara pe mine.

   Eu:scuze mama dar nu am avut o zic chiar asa buna.

  Mama:dar ce sar intamplat?, si apropo tatal tau vrea sa iti prezinte pe cineva.Spune cu un ranjet triumfător pe chip.

Eu:pai asta e ,tata mi-a prezentat trupa sau celor fi ei si eu nu ii suport in nici un fel, mi se pare ca sunt atat de încântați si aroganti.

Mama:o dar scumpo de ce in judeci dupa coperta si despre ce scrie de e in media.Dale o sansa. Tatal tau sar bucura enorm pentru lucrul asta .

Eu:ok mama o sa incerc.

Ies in parcare sa imi iau motocicleta, sa plec dracului de aici ca nu mai suport.
Cand iau coltu să ajung in parcare dau de  nimeni altul decat îngâmfatul cu parul cret. Trec pe langa el si cand inaintez doi pasi in spatele lui scoate un pufnit infundat si foarte superior. Ma intoc si ii spun:

  Eu:care e problema ta.

  Harry:papusa ,lasa toare arfele si fitele, stiu ca ma vrei.spune cu un ranjet idiot pe fata.

Eu:ce te face sa crezi asta idiotule.

Harry:sa nu pui la incercare niciodata simturile mele papusa de ce te uitai asa la mine a.

Eu:sti ce lasam in pace si nu mai vorbim nicodata ok.

Harry:ai vrea tu sa scapi asa.

Incerc sa plec dar el ma prinde de încheietura si ma trace intrun sarut aprins, la care nu am raspuns si ma muscat de buza deschizandumi gura urmand cel mai fierbinte sarut experimentat vreodata.

Suntem intrerupti de Dilan care tuseste fals


My world is youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum