Capitolul 5

20 1 1
                                    

 
Din perspectiva Anei

Stau pr canapea urmarind captivata filmul in timp ce Eva intra pe ușă inpreuna cu Dustin .Nu prea am chef sa ascult ce bolborosesc eu acolo despre  tampiti din trupa aia de ,,bunoci ,, ,nu știu prea multe despre ei doar ca Zayn ala are o fata care spune,, tragemi-o,,  . Asi da 200 de kilograme de cocaina pe o noapte cu asta . Din cate aud Eva i-a cunoscut vreau sa o intreb cum arata in realitate dar asi parea obsedata,ca Beatrice de bou de Liam.
Mam plictisit de film asa ca ies afara pentru a merge la sala.
Eva ma vede ridicadusi sprancenele mirata

Eva:unde merci.

Eu:ma duc la sala mam plictisit de discuțiile voastre idioate.

Eva:vin si eu stai o secunda.

Eva isi ia cheia de la masina si porneste spre ieșit de cu mine in spate.Urcam in mașină e fiind acaparata de gandurile mele.

Eva:sa intamplat ceva, de ce esti asa tacuta

Eu:nu de ce?

Eva: pari schimbată .....oh,oh oh stiu tie iti place de tipul ala Zayn..... nu imi vine sa cred... .Spune Eva chicotind.

Eu:nu este adevarat ma gandeam la cate bunaciuni o sa vedem la sala. Zic eu acoperind adevarul.

Eva:ouu.ok, mai vedem noi.

Eu:nu mai avem nimic de vazut ca am ajuns.

Eva: ai scapat usor de data asta.

Din perspectiva  Evei

Inchid masina si o urmez pe Ana spre sala, se pare ca este goala ce bucurie.

...........................

Antrenamentul se termina instructorul ieșind din sala fetelor,  ramanand doar eu si Ana.

Ana:Eva poti sa vi putin.

Eu:da.zis ieșind din vestiar.

Ana cred ca lam stricat. Zice aratand cu degetul spre un aparat destul de complicat.

Eu:cum ai facuto si pe asta.

.......:Augustin esti aici zice o voce groasa dar cunoscuta .

Eu:Am belito.

Usa se deschide si raman împietrita cand il vad pe....................


---------------------------------------------------------

Suspans, suspans: )



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My world is youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum