09:00|
26 September|
Kate:
Deschid ochii si un fata mea e un tip....a....stai...stiu cine e ...nu imi spune...e Red
-'Neaţa*am spus frecându-mi ochii
-Hei!*a spus zâmbind
-Dacă voi intraţi unii peste altii in cameră , sa imi aduci aminte sa incui usa *am zis ridicându-mă din pat
-Cum ai dormit?
-Mai bine ca acasă.
-Acum asta e noua ta casă.Am zâmbit somnoroasa si am luat hainele de jos.Vreau sa ies pe usa dar mă trage inapoi.
-Ămmmm.pot si eu sa ma imbrac ca un om normal?*am intrebat luându-mi mâna dintr-a lui.
-1) Tu nu esti un om normal.2)Cu ce te imbraci?*a zis ridicându-şi sprânceană
-Cu astea.*am spus arătându-i hainrle pline de sânge
-Dacă vrei mergem in oras sa iti iei haine.Iti dau eu bani.
-O să am nevoie....inclusiv de pijama.Mersi*am spus iesind pe usa.
Mă duc in baie si incui usa pentru orice eventualitate.Imi iau hainele pe mine si cobor in living , unde toţi stau pe canapea si pe lângă ea.Mă pun si eu lângă ea si mă uit la ecranul care derulează imagini plictisitoare.Ridicându-mă de jos, o aud pe Sally spunând:-Mergem la vânătoare?
-Ok.Mă duc sa imi iau cuţitul.*am raspuns
-Te astept aici.Urc la mine in cameră si imi iau un cuţit de pe masă.După ce il aleg pe ce potrivit , cobor jos unde Sally mă asteaptă pe canapea legănându-si picioarele.
-Esti gata?*am zis zâmbind
-Aha*a aprobat dand din capAm iesit din casă si am inceput sa alergăm.Alergăm...de ceva vreme si nu am găsit nimic de chinuit.Ne oprim la un copac si ne asezam pentru a ne trage sufletul.Se aud pasi.....Mă ridic imi scot cuţitul si văd o fată....o fată plină de sânge...cu un cuţit ceva mai mare ca al meu.Merg dupa ea si o prind de gluga hanoracului.
-Ce faci aici?*am intrebat punându-i lama la gât.
-Scuze dar....aici e măcelăria sau ce?*a raspuns cu tupeu
-Te-am intrebat 'Ce faci aici!?'*am spus strângând din dinţi.
-Ce faci tu, fac si eu.*a zis simplu
-De ce?*am intrebat intelegand ce vrea sa spuna
-Pentrucă imi place si in plus ma simnt bine cand o fav.*nu mai am absolut nimic de zis
-Si dacă ai veni cu mine?
-Unde?
-Intr-o casă....sau mai bine zis ...conac...
-9ooook....Mă intorc si merg spre casă împreună cu Sally si fata....ai.....pe care inca nu stiu cum o cheamă
-Cum te cheamă? Câţi ani ai? De unde vi?*a spus Sally tipand si sarind in sus si in jos.
-Adina, 15, habar nu am*super! Scurt si la obiect.
-Eu sunt Sally ia ea e Kate.Eu am 8 ea are 16.*a continuat lafel de agitată.Ajungem in fata casei , intram si eu mă duc in camera lui Red.
-Hei!*am spus intrând im cameră
-Hey!*a zis venind spre mine
-Şii....vrei sa mergem sa -mi iau haine?*am intrebat nepăsătoare
-Ok..Fara sa mai astepte sa ies isi da tricoul jos.
-...Dar....mai intâi...am ceva de făcut.*Treabă? CE TREABĂ! ?
-Ămmmm ok atunci te astept jos...Mă trege inapoi....apropiându-mă. FOAAARTE MULT...m-am lipit de el ....punându-si mâinile in jurul mijlocului meu.Buzele lui se lipesc de ale mele ....Imi pun mâinile pe spatele lui plimbându-le de sus in jos.Imi dă tricoul jos ....trăgându-mă in pat. (El fiind de-asupra mea) Coboară cu saruturile pe umerii mei...coborând din ce in ce mai jos....Prinde o capsă a sutienului si o desface, lafel ca pe prima, le desface si pe celelalte.Trage una dintre bretele in jos pe mâna mea , iar cu cealaltă face lafel.Mă strânge in braţe tăiându-mi respiraţia.Isi depărtează faţa de a mea si mă priveşte fix in ochii.