Capitolul 1

32 6 0
                                    

____________
|New York city|
|07:00 am|____
|25 september|
____________________________
Kate:
Mă ridic din pat si ma uit pe ceasul de pe noptieră. Imi iau niste haine din dulap si mă îndrept spre baie.BOOM! S-a auzit de jos o bubuitură.Să ma duc? Mno.....imi continui drumul si intru in baie.Ma imbrac repede si imi aranjez părul negru care oricim nu o sa ramână asa, apoi mă duc in cameră sa imi iau ghiozdanul.Cobor scările si il văd pe tata citind un ziar iar pe mama in bucătărie si se uită in gol......sau cel puţin asa cred......Imi iau hanoracul si o sterg.Merg spre staţia de autobuz cu castile in urechi fara sa imi mai pese de ce se întâmplă in jurul meu.Simnt...pe cineva.....cineva ma urmăreşte.Ma opresc si ma uit in jur.Nimic....imi continui drumul...cu o stare ciudată. Ajung in staţie si astept autobuzul. .......După vre-o 3 minute sunt in faţa liceului.Intru si merg pe coridor cu capul in jos si gluga pe cap.Deschid usa clasei si ma indrept spre banca din spate.Un "destept" imi pune piedică si pic cu faţa in jos.
-Mori in foccurile iadului..*am spus incet sa nu ma auda.

Toţi au inceput sa râdă fara oprire.Ma ridic si ma asez in bancă cu capul in jis....ca de obicei.Intră diriginta....

*****

După ore

Ies din cladirea aia stupidă si merg pe jos până in padure.Acolo s-au gasit multe cadavre si oameni macelăriţi dar....incă o dată..NU IMI PASĂ! In drum spre aceasta , simnt din nou ca sunt urmărită....dar când ma intorc....nimic...Ok chestia asta ma sperie.Intru in pădure si ma plimb linistită pana ma plictisesc.Ma opresc si mă asez la trunchiul unui copac.Inchid ochii si imi imaginez o lume...numai...a a mea.Fără scoală, fara părinţi si fără reguli ....o lume...PERFECTĂ. Deschid ochii si am aceasi viaţă tâmpită. ...O picătură de sânge mi se scurge pe gât din cauza unei lame.....In sfârşit mi s-a indeplinit dorinta.....O SA MOR!! In fata mea stă un tip roşcat cu un ochi roşu si unul negru...zambeste ca ultimul sociopat scă pat de la spitalu' 9.Zâmbetul lui dispare cand observă ca nu reacţionez.Se uită ciudat la mine si mută lama rece pe faţa mea....mei ptecis pe obraz si in cepe să apese din ce in ce mai tare.Stau nemiscată cu speranţa de a mă ucide...

-Ce ai femeie!?*a urlat nervos
-Eu? Nimic...*am răspuns simplu.
-Eu sunt pe cale sa iti iau viaţa in cele mai mari chinuri....si tu? Tu stai si te uiti la mine cum te despic?!*a continuat lafel de de tare.
-Si? Ce mai astepţi? Fă-o.*am răspuns nepăsătoare
-...*nu zice nimic si mă examinează atent din cap până in picioare.*Tu vi cu mine.*a spus luându-mă de mână.
-Da' ce-s eu?! Animal de casă!?*m-am răstit la el
-Ooook.....Atunci vrei să mori singură? *a spus simplu
-De unde sti că-s singură?
-Nu stiu.

Am o singură opţiune...

-Ok ...eu vin...dar unde mergem?
-Crede-mă o sa iti placă.*a spus zâmbind târându-mă până in faţa unei case imense.
-Aici stai tu?*am zis apropiându-mă
-Yap.

Pe uşa au iesit 3 ciudaţi cu topoare si cuţite alergându-se.Unu' avea ochelari de aviator si o mască la gură, altul cu o mască albă si păr scurt iar in urmă era un altul cu o alta mască neagră cu ochi si gură rosi.
-A.Si ei sunt Toby, Masky si Hoody. *a adăugat după.
-Mie nu-mi pasă cum ii cheamă pe ei. ....mă interesează cum te cheamă pe tine.*am intrebat intorcându-mă
-Păi, eu-s Red Angel, dar tu imi poţi spune Red.*a spus zâmbind*Pe tine cum te cheama? *Waw pentru un criminal e destul de drăguţ cu fetele.
-Kate...

Am intrat in casă si s-a trântit intr-o canapea trăgându-mă in braţele lui.Pentru câtevă minute am crezut că e o idee proastă dar când am simnţit că mă imbrâţisează........mi s-au înmuiat picioarele.

-Cine e ea? *a spus o creatură inaltă de vrei 3 metri
-Kate.De acum stă cu noi?*a răspuns stângându-mă si mai tare ca inainte
-Ok.Dar tu ai grija de ea.*a cintinu-...stai....cumva a zis să aibe grijă de mine? Phu! Futu-ţi scoarţa copac însufleţit.
-Eu unde o să dorm?*am întrebat eliberându-mă din strânsoare.
-Alegi dintre o cameră goală sau camera mea
-GOALĂ. *AM răspuns rapid
-Ok.

M-a luat de mână alergând pe scări până in faţa unei usi albe cu mânerul auriu.Deschid usa si după ea se afla un pat dublu, un birou, un dulap, si o plasmă destul de mare si toate lucrurile erau albe.

-Iti place?*a intrebat stând in prag.
-Nu......O ador!*am spus trântindu-mă in pat.
-Hai jos sa iti fac cunostinţă cu ceilalţi. *a zis luându-mă de mână
-Pot coborî scările si singură.*am spus trăgându-mi mâna dintr-a lui.

***

După ce fac cunoştinţa cu toţi criminalii, merg in bucătărie unde Slender pregăteşte masa.Mă gândesc să il ajut si asa am făcut.

-Mersi pentru ajutorul la care ceilalţi nu se gândesc mi-l ofere.*a spus punând accent pe ultimele 7 cuvinte.

Când terminăm de aranjat masa , Slends ii cheamă pe ceilalţi in bucătărie si incepem sa mâncăm in linişte. .....sau cel putin eu fac linişte. ...

...

După ce termin , Red vine in faţa mea intinzându-mi un cuţit:
-Vrei să mergem la vânătoare?
-Mda...de ce nu?*am aprobat luând cuţitul

Iesim pe usă si incepem să alergăm printre copacii inalţi până găsim o femeie plimbându-se de tembelă prin padure.Red a luat-o in faţă sărind pe ea.Tipa era cu faţa la sol iar el i-a infipt cuţitul in ceafă râzând cun ponei psihopat.M-am apropiat iar el s-a dat la o par te. Femeia voia să fugă dar am prins-o de mână si am tras-o inapoi trântind-o de sol cu spatele.Ii infig cuţitul in stomac lăsând ca toate organele sa iasă din ea, mă las cu genunchiul pe pieptul ei lăsând-o intr-o baltă de sânge. Mă intorc cu faţa la Red zâmbind sadic.

-Nu cumva ai uitat ceva?*a intrebat el
-Ce?
-Noi după ce măcelărim chestile satea care se numesc oameni, le luâm banii.Astea sunt salariile noastre.A.Si...te-ai descurcat bine.*a zis zâmbund si intinzându-mi o hârtie de 20 de dolari plină de sânge.

20:00pm
Mergem spre casă plini de sânge..si intrăm in ea.Mă pun pe canapea uitându-mă la TV.Schimb canalele...si nu găsesc nimic.Mă ridic si decid să mă duc in cameră să ma culc.Deachid usa apoi o inchid după mine....defapt...cineva a oprit-o.

-Nu ai de gând să te speli?*a intrebat Red
-Crede-mă că ar fi primul lucru pe care l-aşi face dacă as avea haine.
-Ia asta.*a spua aruncându-mi tricoul de pe el.....alea-s 8 pătrăţele perfecte sau...nu stiu eu să număr...
-M-mersi*am spus plecând cu ochii la abdonenul lui.

Intru in baie si dau hainele jos de pe mine.Dau drumul la apă si ies abea după o oră, cu un tricou mai mare cu 2/3 măsuri mai mari si mă duc in camera mea si arunc hainele pe scaun....sau pe jos....Mă pun in pat si inchis ochii.......Simnt 2 mâini inconjurându-mă.Mă intorc si il văd pe el.Imi zâmbeste si mă strânge in braţe.

------------------------------

Hey! Eu sunt!! Miha!! Si am venit cu o carte nouă!! Poate va intrebaţi de ce am sters-o pe cea veche....Păi se stergeau (nu se salvau) capitolele si ar fi trebuit sa le mai scriu de vreo 2 ori.

My crazy family(FF By:DelyMiky)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum