.Capitolul 3

26 5 1
                                    

09:15
27 September

Kate:
Mă rostogolesc prin pat si pana la urmă cad.....incerc sa ma ridic dar nu pot pentrucă sunt facută sarma in plapuma.Văd usa deschizându-se....Era acel tip roşcat care ma facea sa ma topesc ....
-'Nea-Ce.......ai facut?*a intrebat confuz
-Help me! Please...*am spus zâmbimd ca un pisoiaş

Nu a mai zis nimic si m-a ridicat d jos.
-Mersi.*am spus deschizând dulapul

Am luat un tricou negru si jinsi lafel de inchisi.

-Ăăămmm....poţi să iesi? Te rooog!*am intrebat eu "-"
-Ce e dulceaţă? Te deranjează prezenţa mea?*ămmm....acum 2 minute era drăguţ cu mine si acum .....e...face pe ...perversul cu mine?
-Da.Adică nu.Adică.....OH iesi odatădin cameră!
-Eu prefer să rămân.
-Adica.....STAI CE!?

Se apropie de mine si mă prinde de mijloc lipindu-mă de el.Isi apropie fata de a mea si simnt cum buzele lui se apropie de ale mele.Mă sărută apăsat iar eu......stai...de ce sa nu ii raspund cu unul lafel de "GOOD"Isi plimba mainele pe spatele meu prinzând tricoul si il ridică până la umeri scapând de el.
-Kate te-Hă?*a spus Eyeless stând in pragul usii.Atunci eu iau patura si ma arunc in pat acoperindu-ma*Nu mai contează. ...continuaţi.
-Nu sti să baţi la usă!? Boule!*a zis Red nervos*Ne vedem la masă.Ăm.Si scuze.....eu nu am norocul de a termina ce am inceput.....niciodată. *a zis pe un ton mai linistit
Ok....faptul ca Eyeless ma vazut aproape goală......mă simnt PERFCT.Iau ceva mai pe masura mea si apoi ies din cameră.Intru in bucatarie si îi vad pe toţi mâncând.
-VAFE!!*am spus alergand si inpiedicându-mă de pragul usii.

Mă ridic de jos si ma asez lângă Red.Mănânc in liniste si ma uit la Toby cum il ciupeste pe Masky.
-Masky! Hey, Masky! Hei!! Hei, Masky! ! Masky!! Heeeeey!!!
-Ce mai vrei!*spune Masky nervos
-Ce mai faci?*a continuat Toby prietenos
Termin de mâncat si ma duc in living uitându-mă la pereţi.Este liniste.....pana când. .....
-Dă-mi telecomanda!!!*a zis Zero trăgând de telecomandă
-De ce ? Sa ma uit la serialele tale idioate?*a cintinuat Hoody făcând acelasi lucru.
-O iau eu.*a zis Jeff luându-le minunatul obiect cu butoane.
-Hă?*au facut Zero su Hoody confuzi

Se asează toţi trei pe canapea inghesuindu-mă intr-un colţ.Ma ridic si imi iau cuţitul in drum spre usa.

-Unde mergi?*a intrebat Red prinzându-mă de mâna.
-Afară.....la plimbare...sau sa chiui ceva...*am raspuns
-Vin si eu.*a zis deschizând usa

Iesim din casă , dar de data asta nu mai alergam.....de data asta mergem incet fara sa scoatem vre-un cuvânt timp de vreo 5 minute.

-Şti? Când te-am văzut prima dată...
-Adică acum 2 zile...
-Da.....Credeam ca o sa fi o altă victimă de a mea.....nu stiam ca .....mă voi ....îndrăgosti ......*Ce a zis!???*
-Deci....asa te simnţi când esti iubit....*am spus incet curgându-mi o lacrimă
-Vreau sa te intreb dacă...*mi-am ridicat sprâncenele*Vrei sa fim impreună?













































































































-Dha!!!!*am zis sărind in braţele lui.

Am stat asa ceva vreme apoi am plecat acasă.Intram si fara sa fac vre un pas, toti, dar toţi criminalii se uitau la noi de parca ma fi luat foc......dar stai...........eu AM LUAT FOC!!
14:06
-Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee?*a spus Jane trecând prin faţa mea.
-Îţi zic eu ce.....:Red şi-a găsit gagică*a zis Toby plictisit trântindu-se pe canapea.
-Si eu?*a intrebat Sally.
-Tu vi cu mine.*a răspuns Ben luând-o dupa gât
-Mnup.Nu vreau sa o lasi gravidă.....ARE DOAR 8 ANI!!*a zis Slender tipand
-Pot si eu sa raspund.....NU VREAU SA FIU CU UN PITIC!*si-a facut Sally dreptate.
-Am 13 ani!!!
-Exact ! Păstrează distanţa!!

Mă duc in camera mea si ma arunc in pat.

Booom!!! Capitol nou!! Apropo:V-am spus ca eu scriu capitolele intr-un caiet apoi le transcriu aici? Nu....ok...acuma stiţi cat ma chinui eu pentru cartea asta .A da...si capitolul e by:Mihaela.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 29, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

My crazy family(FF By:DelyMiky)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum