four

151 27 37
                                    

ChimliJim~ Bir haftadır konuşmuyorsun gavat.

ChimliJim~ İlk mesajı mesajı atan ben değil, sen olmalıydın.

ChimliJim~ Görüldü yapan boklu seni.

ChimliJim~ Cidden, neden konuşmuyorsun benimle?...

ChimliJim~ Seninle konuşmak eğlenceliydi, en azından can sıkıntımı gideriyordum ama şimdi sadece... mesaj atıp atmadığına bakıyorum her saniye. Ve bu hiç eğlenceli değil.

ChimliJim~ Orospuluk yapma da mesajlarıma bak.

ChimlJim~ O kadar kendimi açtım sana. Bunu bir daha nah görürsün.

ChimliJim~ Tae.. Hatamın ne olduğundan emin değilim. En azından söylede öyle at tribini malak.

ChimliJim~ Aisshh! Cidden! Ne yapmamı bekliyorsun?! Hatamın ne olduğunu bile bilmiyorum! Bilsem de özür dilemem ama konumuz bu değil!

ChimliJim~ İki saat geçti. Çevrim içi olduğunu görebiliyorum göt herif.

ChimliJim~ EN AZINDAN CEVAP VER.

ChimliJim~ Senin tribini yemek için çok yaşlıyım. Siktir git.

ChimliJim~ Tamam. Sadece beş dakika dayanabildim.

ChimliJim~ Of. Annem çağırıyor, eşyaları toparlamamız ve kutuya koymamız lazım. Döndüğümde telefonumda mesaj olmasını istiyorum. Herhangi bir mesaj. En azından iyi olup olmadığını söyle.

(Gönderildi 14.08)

ChimliJim~ İYİ CEVAP VERME. BOK İÇİNDE BOĞUL, GÖTÜ BOKLU SERSERİ.

*

Ne kadar da uzun bir bölüm adkjf

Ben bu arada sürekli bok ve türevlerini falan kullanıyorum ama rahatsız olmuyorsunuzdur inş. Finali getirebilirsek orada neden sürekli böyle kelimeler kullandığımı açıklayacağım ama şimdilik böyle yani. Hem medeni medeni yazsam eğlenceli olmazdı, değ mi ama?

Azcık Türklüğümüzü belli edelim cnm

O değilde ben bu bölümü betaya atmadım akdjfhfjd Yaktı çıramı ajsdhjhf Ama o şuan okulda ve beni bugün servis es geçmiş kalkamadığım için, bu saatlerde atmazsam hiç atamazdım. Mandalina'm, affedersin sen beni ben biliyorum! Anasını satayım bilgisayarda da kalp şeysi yok ki atayım be. Her şey bize muhalefet rsmn .s.s *kalpçikkalpçikkalpçik*

Bu arada betam olacak ponçik şu bütün bölümleri ona ithaf ettiğim ve edeceğim şahıs, merak edenler olursa

Bu aralar ne kadar da uzun notlar yazıyorum öyle... (Bölümün kısalığını farkettirtmemeye çalışıyor)

Nys kaçtım ben

Sağlıcakla kalın, şu vote tuşunu da basın, yorumda yapın, bol bol sevin. Başka ne isteyeyim canım :3


Love in Secret//VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin