five

158 24 15
                                    

ChimliJim~ Tae.. REGL Mİ OLDUN AMINA KOYİM NE BU TRİP ALLASEN BU NE ABİ BU NE?!

ChimliJim~ GELMİŞİM KAÇ YAŞINA HALA TRİP ÇEKİYORUM BÖYLE İŞİN EBESİNİN DAMINA KOYİM GİDİYORUM BEN.

ChimliJim~ BİR DAHA NAH GELİRİM.

ChimliJim~ BAK GİDİYORUM.

ChimliJim~ BAK GELMİCEM DİYORUM GÖTOŞLUK YAPMA GELMİCEM BAK.

ChimliJim~ BAK ŞARKIYI KAPATTIM BAK ELİM ÇARPIYA GİDİYOR.

ChimliJim~ TUTMA BENİ GİDİYORUM.

ChimliJim~ BAK BİR DAHA ZOR GELİRİM GERİ.

ChimliJim~ BAK-

UzaylıTaeTae~ NE VAR AMINA KOYİM NE VAR BİLDİRİMLERİMİ SİKTİN NE VAR? HE SÖYLE NE VAR?!

ChimliJim~ BAĞIRMA BANA GÖTLEK!

UzaylıTaeTae~ BAĞIRMIYORUM CAPSLOCK AÇIK BOK KAFA!

ChimliJim~ KAPAT O ZAMAN!

UzaylıTaeTae~ SANANE BENİM CAPLOCKUMDAN SANANE NE YAPARSAM YAPARIM KLAVYE BENİM PARMAK BENİM SANANE SANANE?!?!!?!?!?!?!

ChimliJim~ Bok musun? Burada trip atması gereken benken, neden bana bağırıp azarlıyorsun? Bunu hak etmiyorum. Umutsuzca senin gönlünü almaya çalışırken değil.

UzaylıTaeTae~ Jim, dur- Özür dilerim ben sadece sinirliyim tamam mı bağırmayacağım söz veriyorum lütfen. Kafamın içinde filler porno çekiyor resmen sana patladım özür dilerim

ChimliJim~ Gitmem gerek.

UzaylıTaeTae~ Jim..

ChimliJim~ Sonra konuşuruz. 

Taehyung telefonunu bir yerlere fırlatıp kafasını duvara vurmaya başladı. Her vuruşta, "Aptalsın, aptalsın, aptalsın, aptalsın." diye sayıklıyordu. Bir haftadır sürekli Jim'in profiline girip çıkıyor, stalkın ebesini ağlatıyordu ama inadından dolayı ona mesaj atmamıştı. Çünkü Jim'in o günkü kız muhabbetinden sonra, ona kendince işkence çektirmek istemişti. Tıpkı kendisi gibi üzülsün, delice merak etsin ve sürekli aklı onda olsun istemişti.

İnadını siksinler!

Şimdiyse daha yüzünü bile görmediği ve ona karşı olan duygularından emin olmadığı çocuğun kalbini kırmıştı. Taehyung bunu istememişti, sadece kıskandığını kabullenemiyordu- Bir dakika, ne?

Dehşetle açılan ağzına koydu elini. Köşeli jetonunun bu kadar geç ve ani düşmesi onu şoka sokmuştu.

Taehyung Jim'i kıskanıyordu.

KUTSAL ÇÜK AŞKINA.

*

Ne kadar da bir gün sonra yeni bölüm koyan bir yazar ^^ Hadi sevin beni minnoşlar

Şu sondaki cümle çok hoşuma gidiyor ahjdjfgjk Bir kaç kez daha duyabilirsiniz benden söylemesi. 

Yorumlarınızı yerim, hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum ve ilginiz için teşekkür ediyorum portakal kaplı kalpliler sizi. Kendinize iyi bakın!

Ya ben gene betaya atamadım bu bölümü :'))) Cry :'))) Büyük ihtimalle atamayacağım da nys biz onla konuşuruz bunu. Of be, daha ingilizce ödevini bitirmedim :')))


Love in Secret//VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin