UzaylıTaeTae~ Özür dilerim. Kendimi nasıl affettireceğimi bilmiyorum, Jim.
UzaylıTaeTae~ Evet mesajlarını görüyordum ama kötü bir hafta geçiriyordum
UzaylıTaeTae~ Bu tabii ki de seni kırmamın bahanesi değil, ben sadece....
UzaylıTaeTae~ Gerçekten üzgünüm. Gerçekten.
UzaylıTaeTae~ Seni rahatsız etmeyeceğim bundan sonra. İyi bir hayat sür. Hoşçakal.
(Gönderildi 12.34)
(Görüldü 12.35)
ChimliJim~ SENİ GÖTÜ BOKLU SERSERİ! BEN SENİN O KADAR PEŞİNDEN KOŞTUM MESAJA BOĞDUM SENİ, Kİ HATAMI BİLE BİLMİYORDUM, AMA SEN HEMEN BIRAKTIN.
ChimliJim~ AYRICA FİLMDE MİYİZ ABİ 'İYİ BİR HİYİT SİR HİŞÇİKİL' NEDİR YA?!
ChimliJim~ BURAYA GEL. TRİBİMİ ATMAM GEREK TAE BURAYA GEL.
(Gönderildi 12.38)
Jimin hırsla ekranı öldürmek istercesine klavyeye basarken, annesinin odaya girmesiyle telefonu arkalara bir yerle fırlattı ve hemen yatakta nü pozu veriyormuş gibi bir şekle girdi. Annesi iri sayılan gözlerini devirerek, "Bir de görmemişim gibi davranman yok mu.." dedi alayla. Jimin ensesini kaşıyarak doğrulurken, mavi örtülü yatağa oturdu ve oğlunun bacaklarını iteledi. "Azıcık kay bakayım."
Jimin dizlerini göğsüne çekti ve çenesini dayadı diz kapaklarına. Annesini süzerken, gördüğü şeylerle iyi bir haber duymayacağını tahmin etmişti. Annesi gerdanındaki kolyeyle oynuyor, sağ dizini titretip duruyor ve dudaklarını ısırıyordu. Ya bir şeyler ters gidiyordu, ya da yeni bir durumla karşılaşmışlardı. Jimin için zaten bütün arkadaşlarını ve alıştığı ortamı bırakıp yurdundan Roma'ya gitmek ölüm gibiyken, bir de başka şeylerle uğraşmak istemiyordu.
"Eh.." diye durakladı annesi ona döndüğünde. "Biliyorsun Jimin, Roma'ya gidiyoruz falan.."
Jimin kafasını salladı.
"Ben... seni oraya götüremeyeceğime karar verdim. Orada hiçbir şey belli değil, bana tam olarak güvenli diye garanti vermiyorlar. Dolayısıyla... gelmiyorsun."
Jimin o an çüküne zil takıp oynayabilirdi. Heyecanla başını doğrultup, "O zaman evde kalıyorum, değil mi?" diye sordu. "YAŞASIIIAAAĞĞĞ-"
Kafasına gelen şaplakla doğrulduğu yatağa kıç üstü düşmesi bir olmuştu. Sızlanıp acıyan yerini okşadı.. "Yah, anne!"
"Daha on altı yaşındasın, götün boktan yeni çıktı, bende seni evde bırakacak göz var mı he?!"
"O zaman kimde bırakacaksın ki?! Senin çöpçü oğlunu kimse almaz!"
"Jimin, sana çok pis 3D tekme atarım. Bir sus çocuğum, saçma sapan konuşma çocuğum, karşında annen var edepsizlik yapma çocuğum!" Genç kadın, sinirle derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalışırken Jimin dudak büzerek olduğu yere sinmişti. Annesinin tekmeleri ve attığını on ikiden tutturma kabiliyeti her zaman tırsmasına sebep oluyordu. Elinden hiç dayak yememişti, ama şu sıralar genç kadının hep "Çocuğunu dövmeyen dizini döver." diye homurdandığını duyuyordu kendi kendine. Şu sıralar götü hiç sağlam değildi. En iyisi susmaktı.
"Bir arkadaşım var. Onda kalacaksın ben işlerimi toparlayana kadar."
Az önce susmaktan bahseden o değilmiş gibi yerinden fırladı.
"Ben tanımadığım insanların evinde o kadar uzun süre kalmam! Özellikle çocukları varsa, banane yahu banane!"*
"Aha habu ayaklarımdaki terliği görüyor musun Jimin?" dedi annesi tehditle ayaklarındaki kalın tabanlı terlikleri göstererek. "Sana hiç vurmadım ama biraz daha zorlarsan beyin kanamasından geberirsin."
"YA AMA ANNE-"
"Sus. Kes. Konuşma. Bu konuşma noktalanmıştır. O evde kalacaksın."
Annesi umursamazca odadan çıkıp gittiğinde, Jimin dehşetle kapanan kapının ardından bakakaldı. Onca ay bir yabancının evinde, kendileri gibi yabancı çocuklarıyla birlikte yaşayacaktı.
KUTSAL ÇÜK AŞKINA.
***
*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*
Bu işareti neden yaptığımı biliyor musunuz? Bu işareti ne zaman yaparım biliyor musunuz?
Genellikle feels geçirecek kadar mutluyken bunu gösterebileceğim tek işaretin bu olduğuna inandığım zaman yaparım. Peki neden mutluyum?
Bu hikaye daha iki hafta öncesine kadar beş vote zor alıyordu. Ve çalışmalara girdiğimde, dalgınca beğenilere baktığımda şok oldum. Pekala, ilk hikayeme göre az olabilir ama bu bile çok mutluluk verici, hepinize çok teşekkür ederim! Gerçekten, bir anda ruh halim düzeldi!
Size boşuna demiyorum şu vote şeysine basın da yazar hanımcığınız azcık mutlu olsun diye. Aferim minnoşcuklar!
Şey, bir de Jimin is comiiinnngg! Şey, not next part but soon. kıskıskıs sadfj
Evet, Tae ve Jimin aynı ifadeyi kullandılar: KUTSAL ÇÜK AŞKINA. Bcs ben öyle istedim B)
Bence çok havalı bir cümle, tamam mı? Ben doğarken üç yüz altmış derecede dönmeseymişim çüklü doğacakmışım. Bütün ruhumla buna inanıyorum.
Ya ben ne diyorum yine asjdhkjhflkgdjhjflskdfjk Ruh hallerim düzensiz, neden olduğunu anlamışsınızdır ajkdgkjgkdfglkfj
Geçen yine ne yazdığımı anlamadığım ayı gibi not yazıyorum falan...
Beni deli bellemeyin tamam mı asdjsjhfskf
Deli değilim ben.
DEĞİLİM.
aksjhdajdhkfgjd
Tamam tamam kabul olabilirim
Ucundan
Hehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love in Secret//Vmin
HumorTaehyung'un sıkıcı ve yalnız geçen yaz tatili, telefonuna gelen mesajla tamamen değişecekti. Evine taşınan çocuksa, bütün hayatını değiştirmişti. *Vmin* |Tüm Hakları Saklıdır|