Κεφαλαιο 3:

108 16 4
                                    


Φορκς, Ουασινγκτον 4:30μ.μ

Γυρισα σπιτι πολυ χαρουμενη.

Η μερα μου ειχε παει πολυ καλα πολυ καλυτερα απο οσο περιμενα.

Μετα απο οσα εχω περασει εχω μαθει να ελπιζω για το χειροτερο.

Καπιοι λενε αξιζει να ελπιζεις πως αυτο σε ωθει στον στοχο σου εγω δεν το πιστευω. Το να ελπιζεις σε κανει δυστιχισμενο. Αν ελπιζεις για το καλυτερο και δεν συμβει σιγουρα απογοητευεσαι.

Τελως παντων αφαιρεθηκα στις σκεψεις μου παλι...

Δεν ειχα φαει τιποτα ολη μερα και αποφασισα να ετοιμασω δειπνο για να ευχαριστησω την νεα μου οικογενεια για το ποσο καλα μου φερονται. Νιαζονται πραγματικα για εμενα και το εκτιμω αυτο. Τον πρωτο μηνα ειχα κλειστει στον εαυτο μου και ειμουν πολυ επιφιλακτικη μαζι τους ομως αυτοι ηταν υπομονετικοι μαζι μου.

Τον δευτερο μηνα αρχισα να τους ανοίγομαι ηταν η πρωτη φορα που μιλησα σε καποιον για το παρελθον μου...
Τ

ους τα ειπα ολα! Για το οτι δεν γνωρισα την μητερα μου γιατι μας παρατησε εμενα και τον πατερα μου στα δυο μου... και δεν ξερω το γιατι, ποτε δεν εμαθα. Αλλα αυτο που εκανε πληγωσε τον πατερα μου που την λατρευε.
Ο πατερας μου παντα ηταν υπερπροστατευτικος σε εκνευριστικο βαθμο. Αλλα μολις μεγαλωσα καταλαβα το γιατι, φοβοταν μην με χασει...

Μετα απο 4 χρονια απο τοτε που μας παρατησε η μαμα μου, στα εξι μου, ο πατερας μου αρχισε να πινει. Ηταν στα προθυρα καταθληψης. Εμπλεκε σε καβγάδες, αργουσε τα βραδια, ερχονταν σαν αποχαυνομενος απο το πολυ ποτο.
Προσπαθουσε να ξεχασει...
Πολλες φορες τον ακουγα στον υπνο του. Εβλεπε εφιαλτες. Φωναζε " γιατι ; γιατι με παρατησες ; γιατι μας εγκατελειψες; ". Καθε βραδυ τα ιδια...
Ο ιδιος εφιαλτης, οι ιδιες φωνες να αντηχουν στο κεφαλι μου και οι ιδιες ωρες που αναρωτιόμουν και εγω Γιατι;.Αφου ο μπαμπας λεει πως μας αγαπουσε... Πως ειμασταν ευτυχισμενοι... Τοτε γιατι ; σκεφτομουν.

Ακομα θυμαμαι εκεινο το εφιαλτικο βραδυ...
Οπου με σημαδεψε. Ο πατερας μου ειχε γυρισει αργα το βραδυ σπιτι.
Φαινονταν τρομαγμενος. Στο πρόσωπο του υπηρχε μια εκφραση απολιθωμενου τρομου. Με πηρε αγκαλια και με κοιταξε στα ματια. Με αυτα τα ζεστα καστανα ματια.
Μου ειπε να κρυφτω στην ντουλαπα και να μην βγω οτι και να γινει, οτι και να ακουσω.
Εκανα οτι μου ειπε πηγα στην ντουλαπα του δωματιου μου και κουλουριαστηκα στην σκοτεινη της γωνια.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Ζώντας στο σκοτάδι"Where stories live. Discover now