Aylar geçti güzel gözlüm. Unuttum sandım seni. Hiç olmadığı kadar kandırmışım kendimi. Seni gördüm bugün. Kızılayda son gördüğüm yerde. Durdum gözlerimi ovaladım. Hayat durdu sanki. Unuttuğumu sandığım gözlerine denk geldim bi ara. Kayboldum...Yanına gelmek istedim. Yapamadım... Döndüm gerisin geriye. Bir daha bakmadım, bakamadım... Hiç güzel geçmedi günüm. Ne güzel kandırıyordum kendimi, kalbimi, beynimi. Ama tutmadı işte. Günde bir defa aklıma geliyordun. Bütün gecemi seninle geçiriyordum. Bazen rüyama giriyodun. Yetiyodu bana güzel gözlüm. Bu hiç iyi olmadı, bastıramamışım duygularımı. Çok sevmek buymuş onu anladım bu gece. Azalır sanmıştım, katlanmış sonrada saklanmış kalbimin bir köşesine sevgim. Dualar etmiştim Allâh'a unutmak için ama olmadı. Kaderde ne varsa onu yaşarız. Benimde sınavım sensin bu hayatta. Hep boş bıraktığım asla anlamlandıramadığım bir sınav. Tek doğrum sen sanmıştım, seni sevmek sanmıştım, yanılmışım. Tek doğrumu da yanlışlarım aldı götürdü. Seni sevmek anlamsızmış, unutmaya çalışmak boş hayal. Hayallerim içinde tek doğrumsun benim. Beni sevmeni hayal etmedim, edemedim. Biz ancak rüyalarda bir olabilirdik. Ben unutmayı hayal ettim hep. Gözlerini, sözlerini, anıları. Bir daha hatırlamamak üzere unutmayı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Sen
Non-FictionSana anlatamadıklarımı, içimde kalan herşeyi bir gün okursun diye buraya yazıyorum.