Wegens dat het boek uitgegeven is, mag ik niets meer plaatsen.
Sorry voor het ongemak, Deel 1 is wel verkrijgbaar bij alle online boekwinkels en jaylen books.
Hier alvast een voorproefje van deel 2 Freak High De Bloedlijn
Hoofdstuk 1 stilte.
Een succubus is een wezen, dat energie verkrijgt door middel van sensuele of seksuele handelingen.
Na het verkrijgen van deze energie, kan de succubus haar krachten weer volledig gebruiken, zoals: zichzelf helen, verleiden en door middel van illusies gedaantes aan nemen.Soms kiest een succubus een menselijke man uit, om zodoende haar geslacht voor te zetten. Daaruit worden alleen meisjes geboren, waarin geen DNA van de vader meer vindbaar is. Een incubus echter, heeft geen echt stoffelijk lichaam. Deze mannelijke demon, verschijnt in de dromen van vrouwen en steelt hun energie door middel van aanraking en seksuele handelingen.Een incubus kan elke gedaante aan nemen die hij wil, om zodoende zijn prooi tot zijn slaaf te maken.Een incubus kan zichzelf niet voortplanten. Een incubus wordt meestal bij toeval geboren en zal tot volwassenheid geen kenmerken van een incubus vertonen.Ik snapte er nog steeds niets van. ik vertoonde meer de capaciteiten van een incubus. Natuurlijk! omdat mijn vader een incubus is.Maar een vrouwelijke incubus bestond niet. Na de vele boeken die ik in de afgelopen maand gelezen had, kon ik niets over mijn soort vinden.Ik ben de enige van mijn soort, uniek! Precies zoals Calix had gezegd. eigenlijk als ik er goed over nadacht bleek mijn hele familie van mijn vaders kant onmogelijk.De moon bloedlijn, een sterke en machtige demonen familie. Maar de enige van de moon familie die ik kende was august, Imri en Neron. De rest was overleden of onvindbaar. En het wachten op Imri met antwoorden, werd ook steeds moeilijker. De Zen kaart die ik vanmorgen had getrokken bewees ook maar weer dat ik geduld moest hebben.De kaart van stilte had gelijk, maar mijn geduld begon op te raken. En aangezien ik maar een jaar had om mijn vader te vinden!Aan Chris te zien begon hij ook een beetje rusteloos te worden. De laatste week was hij niet bij mij weg te slaan. En Selime kon het ook niet erg waarderen dat haar privacy steeds minder werd.Ik kon voelen dat we allemaal op onze tenen liepen, in afwachting wat er het komende jaar zou gaan gebeuren.En terwijl ik mij zo druk maakte om mijn eigen problemen, kon de rest van de school maar aan Eén ding denken: de nieuwe leerling!Het ging door de hele school, wat hij was? Hoe hij eruit zag? En natuurlijk vroegen de meiden zich af, was hij single?Ik had Michael maar Eén keer in de gang zien lopen, maar ik kon aan hem voelen dat hij niet zo maar iemand was.Hij had mij recht in mijn ogen aangekeken met een vurige blik, waardoor het groene in zijn ogen nog duidelijker werd.Zijn zilverkleurige haar in een lange staart, zijn mannelijke gezicht, zijn volle lippen en natuurlijk nette kleding aan.Ieder normaal tienermeisje zou denken dat het haar prins uit een sprookje is, maar daar hoefde ik niet teveel over na te denken, wat mijn prins had ik al gevonden.Hoewel je Chris niet echt een prins kon noemen met zijn macho gedrag, maar na alle moeilijkheden die wij al voor de kiezen hadden gehad, was het onze liefde meer dan waard.We hadden afgesproken om in de pauze gezamenlijk te eten, lekker met de hele club bij elkaar.Chris nam al gauw plaats naast mij, en Alarik en Calix kwamen er ook al aanlopen. Neron was nog steeds iets afstandelijk, maar hoorde al wel volledig bij onze vriendenclub.Hoewel Calix zich gedroeg als voorheen, kon hij zeer zeker aan mij merken dat ik zijn acties nog niet compleet vergeven had.En had ik ongelijk? Hij had mij mijn wil afgenomen, niet opzettelijk maar het was wel gebeurt, en de spanning tussen hem en Chris was soms ook om te snijden.Het enige eigenlijk dat ik kon denken was, ik wil mijn beste vriend terug!Ondertussen keek ik van links naar rechts, en ik zag dat wij ons allemaal afvroegen waar Selime nu bleef? Maar gelukkig zag ik haar van een afstand al aan komen lopen. En tot mijn verbazing met Michael naast haar!Hoi iedereen! Mag ik jullie voorstellen aan Michael; sprak Selime, verbaast staarden we haar aan! Wat nog geen Eén meisje in de school voor elkaar had weten te krijgen was Selime gelukt.Aan de ene kant was ik blij voor haar, want ze leek erg blij erom te zijn. Maar aan de andere kant had ik mijn twijfels, vooral omdat Neron achterdochtig naar Michael keek.En dat uit mijn ervaring Selime niet zo snel verliefd was of interesse in jongens toonde.Gelukkig had ik mijn eten al op, dus ik wist niet hoe snel ik Neron uit zijn stoel moest trekken en mee sleuren naar de gang.Wat is dit Neron: en zeg niet dat je niets opgevallen is want ik zag je naar hem kijken!Eva! Ik vertrouw hem niet, want demonen van het draken ras zijn erg sluw.Draken ras dacht ik, maar hij ziet er gewoon uit als een mens? Nergens schubben, of klauwen.Eva! Ik zie je al weer kijken met een blik, en ik kan al raden wat jij je afvraagt, en nee hij is geen draak!Het draken ras, is een demonen ras die de eigenschappen van draken vertonen, dus je moet denken aan: harde huid, snelheid, werken met vuur, en de mogelijkheid tot vliegen, en hypnose kunnen ze ook erg goed in zijn!Hypnose dacht ik, is dat wat er met Selime is gebeurd? Was ze gehypnotiseerd?Onze dag begon al weer goed, ik moest nu eerst meer over Michael te weten komen en wat hij precies met Selime had gedaan, en dat terwijl mijn tijd al dringt.De rest van de dag hield ik ze scherp in de gaten, maar tot mijn ongenoegen kon ik niets raars vinden, en het idee dat Michael elk moment onze kamer binnen kon lopen, beviel mij al helemaal niet.Ik besloot tegen de school regels in dan maar de nacht op Chris zijn kamer door te brengen, en natuurlijk vond hij dat een uitstekend idee.Mijn gedachten aan onze nacht in het bos voelde ik ook langzaam veranderen, ik had nog steeds wel spijt dat het op die manier was gebeurd en dat ik mij er weinig van kon herinneren.Maar aan de andere kant, ik was zeventien! Natuurlijk gierden de hormonen door mijn lijf, en was ik nieuwsgierig.En aangezien ik van Chris hield was er eigenlijk geen probleem meer, afgezien van dat ik dodelijk voor hem was en liever mijzelf ben, dan dat ik mij over moet geven aan vampier lusten.En veel tijd alleen hadden we niet gehad, Calix en Selime zaten ook met smart te wachten totdat ik iets van Imri zou horen.op Chris zijn kamer voelde we ons beide een beetje ongemakkelijk, niet wetend wat de ander wilde of verwachte.
‘