Inchizand cartea, Jade a oftat si si-a trantit capul pe birou, simtindu-si tamplele zvacnind si ochii injectati de somn. Nu a dormit mai mult de 3 ore noaptea trecuta fiind in continua cautare de oportunitati. Nu stia exact ce cauta, dar orice sansa, cat de mica, de a intra cumva pe sub pielea consiliului, era binevenita.
Balanganindu-se pe picioare, s-a ridicat de pe scaunul care i-a amortit fundul si s-a aruncat in pat parand ca tocmai a cazut dintr-un avion. Si-a afundat capul in perne si a inceput sa-si numere respiratiile, pana ochii ei s-au deschis si s-au blocat pe ziarul de pe noptiera ei. S-a ridicat sprijinindu-se in coate si l-a apucat, aducandu-l in fata ochilor sai in timp ce il deschidea. Ochii i-au ramas pironiti pe marea stire scrisa cu litere ce straluceau la propriu si care anuntau un eveniment extrem de important. Se incrunta la bucata de hartie, pana a realizat ca e magica. Incet-incet, imaginile din dimineata respectiva i se deruleaza lui Jade in minte. Trecuse pe la biblioteca secreta pentru oameni, cea a taramului Asgard si un omulet ciudat i l-a aruncat in fata, obligand-o sa-l cumpere. Neavand chef de contraziceri, caci era moarta de somn, a cedat imediat si cand a ajuns acasa l-a aruncat prin camera, fiind neinteresata de el. Dar acum, citind titlul scris cu litere vrajite, Jade isi da seama ca facea o mare prostie cand se gandea sa-i dea foc.
"Bal mascat la castelul din Asgard" era afisat cat pe o pagina intreaga, luminandu-i trasaturile concentrate ale lui Jade in timp ce citea articolul, brusc acaparata de interes.
"Anualul eveniment organizat de curtea regala a taramului nostru va avea loc in aceasta duminica si va gazdui nenumarati locuitori ai Asgard-ului. Va fi prezent si consiliul regal, actuala putere ce ne conduce, format din Madame Gustord, Contele Perserius si Golgozii, unicul spiridus de la casa regala."
Restul articolului nu mai zicea nimic important, iar cand Jade a terminat de citit, a ramas holbandu-se la scrisul ce aproape a orbit-o, dar neparand afectata in vreun fel de acest lucru. A clipit de cateva ori rapid, apoi si-a mutat ochii pe un alt cadran sclipitor, ceva mai mic, ce-i drept, dar care afisa un articol mai mult decat important : "Se zvoneste ca urmasa lui Jack, tanara care a implinit de curand 18 ani, aflat intr-un final de unde-si au originile puterile sale si planuieste sa-si ceara drepturile de mostenitoare a tronului. Jade Cooper a fost observata in ultimele zile vizitand biblioteca taramului nostru si documentandu-se despre istoria Asgard-ului. Vrajitoarele care o aveau in grija n-au vrut sa faca nicio declaratie cu privire la acest lucru, fapt ce ne face sa ne intrebam daca nu cumva istoria de acum cateva secole se va repeta si noi vom fi din nou sortiti la un dezastru, de data aceasta provocat de furia tinerei Jade."
Icnind socata, gura lui Jade a format un o perfect, iar ochii ei pareau doua cristale care mai au putin si ieseau din orbite. De unde au aflat toate astea ? Si cand au urmarit-o fara ca ea macar sa observe ? Un milion de intrebari, amestecate cu furie se invarteau in capul lui Jade, iar biata fata simtea ca nu mai face fata tumultului brusc de emotii si cum puterile ei incep sa-i circule prin sange, transformand-o intr-o adevarata bomba cu ceas. A mai patit asta in generala, cand a provocat o inundatie in baie si aproape a dat foc laboratorului de chimie, amandoua in aceeasi zi. De afara incepeau deja sa se auda tunete, ceea ce accentua faptul ca daca Jade se simte rau, si vremea va fi la fel de rea. Cam asa merge mecanismul, avand in vedere ca nimeni nu a incercat vreodata sa-i mentina starea de bine pentru ca soarele sa straluceasca. Toate astea nu sunt in puterea ei, se intampla involuntar si asta o frustreaza la maxim pe Jade.
Intr-un final, s-a decis sa se culce ca sa mai potoleasca furtuna pe care furia ei au pornit-o, fiindca convinsa ca a doua zi va rezolva toata chestia asta. Kelsey probabil dormea dusa dupa ce a ratat programarea la SPA ca sa caute prin biblioteca.
*
In ziua urmatoare, un impuls electric venind din talpi si pana-n cap a trezit-o mai mult decat mecanic pe Jade, care, mormaind, a inceput sa-si maseze umerii si sa priveasca printre gene soarele ce patrunde chiar si prin draperiile purpurii care acopereau fereastra. Si-a frecat ochii si s-a ridicat din pat lenesa, dar antrenata de planurile pe care si le facuse cu o seara in urma, inainte sa adoarma. A avut timp doar sa se priveasca in oglinda dulapului pentru cateva momente, ca mai apoi sa dea buzna in camera lui Kelsey, care era chiar vis-a-vis de a ei pe holul lung al casei prietenei sale. Mica zana dormea dusa, cu aripile sale dantelate lasate libere pe tot intinsul patului. Zanele au obiceiul de a-si lasa la vedere aripile in timpul somnului pentru a le reincarca cu energie, lucru pe care Jade l-a auzit, dar nu l-a vazut pana acum. Si asta datorita faptului ca de fiecare data cand dormea la ea sau viceversa, era prezenta si Sarah, prietena lor umana, iar Kelsey nu putea risca sa fie vazuta asa.
CITEȘTI
Elementul dragostei
FantasyAtunci cand te nasti cu puterea de a controla elementele naturii, nimic nu este mai periculos decat propriile tale sentimente. Dupa ce 18 ani de zile s-a jucat cu forta incredibila pe care o detine, Jade Cooper e pusa in fata faptului implinit atun...