In acel moment Jade si-a simtit sangele adunandu-se in creier, dar nici ea nu stia mai exact de ce. Poate ca se simtea luata de fraiera sau tradata sau mintita, desi nu-si dadea seama care parte din declaratia matusii sale o face sa se simta asa.
Fara sa-si dea seama face un pas inainte si se afiseaza de dupa usa intredeschisa chiar in fata celor trei vrajitoare care ramas inmarmurite pentru o secunda.
-Poate cineva sa ma lumineze si pe mine, va rog ? Intreaba ironic, tonul sau fiind rece si punandu-si mainile in san in timp ce adopta o pozitie ce ar intimida pe oricine si o alura la fel de bine fixata in pamant.
-Iarasi asculti pe la usi ? O mustra Brenda ignorand total spusele nepoatei sale.
Jade maraie precum un caine turbat si isi lasa bratele pe langa corp, inclestandu-si pumnii. Ii venea sa arunce cu un fulger direct in capul vrajitoarei aleia care ii vorbeste de parca ar fi un copil mic si neastamparat.
-Despre ce vorbeati ? Rasufla pe nari Jade cat de clar si raspicat a putut.
-Se presupune ca ai auzit, asa ca de ce ne mai intrebi ? Raspunde acid tot matusa care o calca pe nervi cel mai tare.
Jade voia sa spuna niste vorbe nu tocmai intelepte, dar s-a abtinut la timp. Nu i-ar fi adus decat si mai multe probleme.
-Ce tron ? Ce mostenitoare ? Despre ce era vorba mai exact ? Jade da drumul valului de intrebari, lasand curiozitate sa-i umple fiecare coltisor din corp si lasand furia la o parte.
Angelina ofteaza si pare ca incearca sa-si gaseasca cuvintele, in timp ce Brenda ramane ferma si pe pozitii, iar Patricia isi aduna gandurile.
-Te-am mintit. Marturiseste Angelina, lasand toate siluetele din camera incremenite.
-Mi-am dat seama de asta. Zice intr-un final Jade, fiind incruntata. Dar in legatura cu ce, mai exact ?
-Nu mai exista si alte persoane cu puterile tale in Asgard. Nu mai exista deloc.
In urma acestei afirmatii, ochii lui Jade s-au marit considerabil, iar emotiile care au acaparat-o i-au facut sangele sa pulseze in vene plin de electricitate.
-Adica sunt unica ? Reuseste sa intrebe, iar Angelina aproba cu o miscare a capului. Stiam eu. Aproape chitaie plina de triumf, totodata aproape uitand furia ce-o poarta pentru vrajitoarele aici prezente.
-Asgard are nevoie de un nou conducator, iar profetia spune ca fiinta cu cele mai speciale puteri va urca pe tron si cum tu esti singura ce detine elementele naturii, se presupune ca tu esti mostenitoarea domniei. Deschide gura si Patricia in cele din urma, lasand-o pe Jade aproape trasnita. Situatia chiar s-a intors la 180 de grade in numai o secunda.
-Problema e ca, ei bine, consiliul din Asgard nu poate pune pe oricine la putere. Celelalte fiinte supranaturale s-ar revolta si asa s-ar crea un intreg razboi care ar putea ajunge pana in lumea oamenilor. Asa ca trebuie sa te supuna la un test prin care sa le demonstrezi ca ai control absolut asupra fortelor pe care le detii si ca ai spirit de conducator. Continua tot Patricia, lasand-o pe Jade muta de uimire.
Bruneta isi scutura capul, ametita de valul brusc de informatii. Nu poate spune ca nu se bucura ca ea e aleasa, dar totodata ideea o inspaimanta. Plus ca acum mai trebuie si evaluata, ceea ce-i provoaca greata. Mereu a fost sigura de propriile abilitati si i-a displacut sa fie testata de altii, care sa-i spuna verdictul. De cand s-a nascut a stiut ca e menita sa faca lucruri marete, e increzatoare in fortele proprii, dar nimeni n-a antrenat-o ca sa fie o conducatoare atat de mare. A asteptat indiferenta ziua in care se va dovedi ca e sortita conducerii, iar acum, ca acea zi a venit, nu stie ce sa faca si a devenit.. speriata. Plus ca testatul puterilor nu suna atat de bine avand in vedere ca nu le poate controla pe deplin. S-a bazat intotdeauna pe ce stie deja si a refuzat sa experimenteze lucruri noi, care s-o faca experta si acum sa aiba puterea suprema. Ce face incapatanarea din om...
CITEȘTI
Elementul dragostei
FantasíaAtunci cand te nasti cu puterea de a controla elementele naturii, nimic nu este mai periculos decat propriile tale sentimente. Dupa ce 18 ani de zile s-a jucat cu forta incredibila pe care o detine, Jade Cooper e pusa in fata faptului implinit atun...