Bab 11 siap!!! Saya dedicate buku ni kepada semua yang membaca, vote dan komen cerita Playboy Di hati Ku. Sorry kalau korang rasa boring time baca bab 11 ni. Saya cuba sedaya upaya mencari idea dan inilah hasilnya. Mood saya boleh korang tahu bila baca bab 11 ni ^_^ hehehehe... tu pun kena carilah.. Sebab mood dalam bab 11 ni hampir sama sahaja sebenarnya. Hehe kidding... Tak ada satu daripada mood saya pun masa tu. Sebab saya fokus mendengar lagu Be As One daripada W-ind. Best lagu tu. Anyway, inilah dia bab 11 Playboy Di Hati Ku. Semoga bergembira ketika membaca bab 11 ini ya. Komen apa yang patut. Kalau korang rasa tak best just komen je. Saya akan cuba memperbaiki kesalahan saya itu. Dan sekiranya terdapat kesalahan ejaan / typo maafkan saya ya... Manusia sering melakukan kesilapan.
Tengok Gambar Siapa Tu ----------------------------------------->
Bab 11 - Playboy Mula Beraksi.
Published at NovelPlus
sila baca di sana yer :)
maaf kepada pembaca baru dan juga yang sedang cuma mengulang baca karya ni.
Sila download NovelPlus di Google Play Store untuk lebih banyak novel - novel Melayu!
.......................................................................................................................
Akhirnya habis bab 11 ni. Waktu sekarang menunjukkan pukul 3.15 pagi. Baiklah rasanyalahkan apa agaknya riaksi si Armyra erk apabila kegiatan playboy Ashraf bermula kembali? Dan Apa terjadi dengan subjek Kimia? Lalila dan Lylani bakal study dengan baik ke memandangkan Laila ni agak nerd sikit dan Lylani dari Geng Girly Poppy... Jadi Laila akan kena buli ke tak erk? Ashraf pula tak banyak sangat peranan dia kali ni. Dan korang tertanya - tanya tak apa yang berlaku kat Ashraf sebenarnya dan korang rasa dia ni layak tak jadi playboy?Well, tunggulah bab 12 ye. Bab 12 lagi lama kot nak siap memandangkan dah 2 hari tak fokus study dan perlu study dulu baru boleh fokus kat wattpad. Hope korang boleh sabar menanti bab 12 ye macam mana korang menunggu bab 10 dulu huhuhu... Doa saya ada masa terluang untuk menyiapkan bab 12 sebelum sekolah bermula.
P / S : Kalau baik hati lepas baca vote lah ye... Dan komen apa sahaja pendapat korang mengenai bab 11 ni. Hope ia memuaskan hati korang. Kalau bab 11 ni tak memuaskan hati korang maafkan saya.
XOXO,
unpopulargirl
3.34 a.m
YOU ARE READING
Playboy Di Hati Ku. ✔
RomancePelbagai dugaan yang melanda dirinya menyebabkan dia sentiasa berfikiran matang namun negatif. Dia sentiasa berusaha menggembirakan orang disekelilingnya tanpa mempedulikan perasaannya. Meskipun dia agak kasar dan sering disalah anggap oleh rakan...