Bab 18 - Perkhemahan Dan Permintaan Pertama.
Published at NovelPlus
sila baca di sana yer :)
maaf kepada pembaca baru dan juga yang sedang cuma mengulang baca karya ni.
Sila download NovelPlus di Google Play Store untuk lebih banyak novel - novel Melayu!
...............................................................................................
The End untuk bab 18 - Perkhemahan Dan Permintaan Pertama. Maaf sebab Saya lambat nak update bab baru ni. Laptop saya rosak jadi terpaksa menaip guna handphone. Aduh, bayah juga rupanya menaip guna handphone. T_T Hope laptop cepat sembuh. Dan semoga korang mengerti ye sebab saya lambat update.
Now, saya teramat sangat sibuk nak ulangkaji untuk exam akhir tahun bulan Oktober dan homewok yang berlambak - lambak. Jadi maaf andaikata lambat update ye. Mohon mengerti ye. Dah sekarang guna phone makin lambatlah jawabnya.
Bab 18 ni saya dedicate kepada Lavender99, Official_Ikin, RisqiaDewi, Trafalgar_Law, lilytang94, hidayahmohd, dan semuanya lah. Banyak sangat nama hihi... yang penting sekali kepada yang vote tu thanks ye... Saya amat menghargai semua tu dan harap anda terus vote karya sulung saya di Wattpad ni. Terima kasih juga kepada yang sudi komen - komen kat bab cerita saya ni. Kalau - kalau ada apa - apa yang korang tak faham or nak luahkan pendapat. Silalah komen ye. Saya pasti akan membaca komen korang dan InsyaAllah reply komen tu.
Sebelum terupa, kali ni saya nak cuba sesuatu yang baru. Kalau ada antara korang nak saya dedicate bab seterusnya untuk korang, korang cuba bagi komen terbaik dan saya akan follow orang tersebut dan dedicate bab tu untuk dia. Jadi Selamat Mencuba... =)
Terima Kasih semua... =) Kerana anda karya saya dah mencecah 100++ undian. Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan esok. Beranggalah kerana menjadi anak Malaysia. Merdeka....! Semangat patriotik betul... =P hihi... Adios semua.
Sekian,
unpopulargirl,
30 Ogos 2013,
2.56 p.m.
YOU ARE READING
Playboy Di Hati Ku. ✔
RomancePelbagai dugaan yang melanda dirinya menyebabkan dia sentiasa berfikiran matang namun negatif. Dia sentiasa berusaha menggembirakan orang disekelilingnya tanpa mempedulikan perasaannya. Meskipun dia agak kasar dan sering disalah anggap oleh rakan...