Bab 19 - Kejadian Yang Tak Dipinta.

3.5K 85 10
                                    

Bab 19 - Kejadian Yang Tak Dipinta.

Published at NovelPlus

sila baca di sana yer :)

maaf kepada pembaca baru dan juga yang sedang cuma mengulang baca karya ni.

Sila download NovelPlus di Google Play Store untuk lebih banyak novel - novel Melayu!

                                         ........................................................................................

Akhirnya, tapak bab 19 - Kejadian Yang Tak Dipinta. Penat membiarkan imaginasi saya ketika sedang menaip. Nak simpan stok imaginasi ni untuk next chapter pula. Hehehe.

Chapter kali ni saya dedicate untuk semua pembaca dan orang yang sudah vote serta komen story saya ni. Thanks korang, tanpa korang maybe saya dan stop menulis sekarang. Tapi membayangkan ramai juga nanti akan marah dan benci kat saya kalau saya berhenti menulis cerita Playboy Di Hati Ku ni.

To Lavender99, thanks sebab sudi vote every chapter story ni dan terima kasih sebab sentiasa mendukung kakak selalu. =D To Official_Ikin, sahabatku, thanks sebab ada juga hati nak baca cerita saya, =). Kepada semua juga thanks ya.

Next Chapter saya tak tahu bila saya akan update, tapi saya akan usahakan as soon as posible before exam. Tak pun kalau tak sempat saya harap korang boleh tunggu sampai saya habis exam baru saya sambung balik bab seterusnya.

Harap enjoy cerita saya ni and please votes and comment untuk meluahkan pendapat. Pendapat korang memang saya hargai. =) Adios semua, bye. 

unpopulargirl,

14/9/13

9:42 p.m.

Playboy Di Hati Ku. ✔Where stories live. Discover now