Calipso Diablos
Jizva na levém oku, výrazný úšklebek. Má dlouhé rudé vlasy, tetování Mor'dua na zádech, draka na celé pravé ruce. Je bezcitná, chladná, úžasná bojovnice. Nájemný vrah, zloděj. Sarkastická a přiznejme si... lehce padlá na hlavu. Vlastně nevíme proč je taková, nebo co se stalo. Vlastně nevíme nic. Zjistíme to? (Well... If She Doesn't Die Until Then 3:) (But... But She Died Already...) (Okay So If She Doesn't Die Again) (I Should Stop Right?) (Naaah....)
Slade "Deathstroke" Wilson
Přišel o oko, nosí pásku, specialista na meče, členem australské tajné jednotky. Slade je výborný bojovník, ovládá zbraně na dálku, je to velmi chladný a nebojácný člověk, vždy dostane, co chce. (And Yeah He Is From Arrow... And What?)
Floyd "Deadshot" Lawton
Tetuje si na sebe jména svých obětí, nájemný vrah, jizva na pravém oku. Sniper. Tvrdí se o něm, že nikdy nemine. (And This One Is Too... Kill Me For That 3:)
Rose Twirls
Calipsina kamarádka, neviděli se přesně dva roky. Čím to bude?!
Damonia Moriarty
Crueltina společnice ve zločinu. Noc před smrtí vyděsí oběť, na těle jí udělá značku, do které Calipso střelí šíp se jménem oběti. Nebojácná, tetování lva na břiše. Věk 16. (I Don't Even Like Her So Why Is She There? I Could Just Kill Her... I Guess I Should Shut Up Huh?)
Mor'du
Mazlíček Calipso. Nevidí na levé oko. Je to medvěd kodiak, poddruh hnědého medvěda. Zbarven tmavě hnědě až černě.
Jared Wittrock-Brown
Posedlý Calipso, nemůže bez ní žít. Štve ho pomyšlení na to, že by ji měl někdo jiný než on. Psychopatické sklony, přehnaně agresivně reaguje. Nudí se, pro zábavu tyranizuje a zabíjí mladé chlapce. Nejdříve je znásilní, mučí a pobodá, hodí je do pytle a nechá je utopit se ve vlastní krvi. Na památku si své výtvory fotí a natáčí.
ČTEŠ
Cruelty
ActionDva roky. Pouze dva roky a vše je jinak. Jak se z 15 leté dívky může stát TOHLE? Že by díky klukovi? Nah... nebo možná? Rodina, škola? Co je ten důvod? Nebo je to tak, jak říká... třeba se jen nudí. A to jméno, Calipso Diablos, pravé? Nebo falešné...