Mino kände sig som en lycklig och väldigt förstoppad knubbsäl i duschen. Han slöt ögonen i duschens varma stril och fortsatte tänka tillbaka på händelsen i skolans omklädningsrum.
"Du vet ingenting om min Mamma."
Det var de första orden som Mino hört Jared yttra. Och Mino förvånades lite. Han hade föreställt sig Jareds röst som en stark och mörk röst. Men hans ord var bara tysta och bestämda. Som en halvstum älva med aggressions problem.
Tillräckligt högt för att Pumba skulle höra. Och tillräckligt kaxigt för att få Pumbas andning att gå lite snabbare.
"Ganska tuff för att sakna en kuk." Muttrade pumba och flinade lite åt sin liknelse.
Mino hade genom sina tre veckor här insett att Pumbas intelligensnivå låg på samma höjd som en nyligen perverterad tolvåring.
Men det var fortfarande personligt.
Jared fixerade sina mörkgrå ögon i Pumbas isblå.
Jared log nu. Ett sarkastiskt och mekaniskt leende. Han spottade en rejäl loska i Pumbas ansikte.
"Ta dig i röven"
Jared vände ryggen mot Pumbas kladdiga och uppgivna ansikte och svepte handuken över sina likbleka axlar.Mino klagade på sig själv. Varför hade han inte försvarat Jared? Han hade klarat sig ganska bra på egen hand- men ändå. Han kände inte Jared, Men han var den enda han inte hatade på det här fruktansvärda stället där kvarsittningar och att se inlagda njurar i burkar med formaldehyd- var vardag.
Mino skämdes över sin svaghet och rädsla.(A/N Jag avskyr mig själv för min svaghet och rädsla också. Och för att jag har svårt för sociala grejer, och för min pinsamma blyghet och tystnad. Det står INTROVERT skrivet i min panna.)
Mino gäspade. Det var nu sent på natten och han hade stått i duschens lugna stril och filosoferat Länge nu. Han förvandlade sig själv till en burrito med hjälp av en kycklinggul handduk.
Mino tassade ut i den lilla lägenhetens kök.
Hans mammas dator var på.
Kamerans lilla USB-minne var inkopplat.
Mino klickade vant fram bilderna ifrån Han och hans mammas lilla äventyr tidigare på dagen.
De var i en bra vinkel. Man kunde se den fina gröna trädgården omkring mentalsjukhuset och...
Mino zoomade in på ett av fönstena...
Hans hjärta stannade till.I fönstret syntes ett litet flickansikte. Ett litet porslins vitt flickansikte som tittade dött på honom.
YOU ARE READING
Lucinda
HorrorDetta är historien om en trasslig tonårspojke som får en psykopatisk ande på halsen. Varning! Läs inte om du: 1: Har någonting emot Homosexuella. 2: Lätt blir arg och tar saker personligt. 3: Inte tål grovt språk. 4: Är känslig för sexuellt innehåll...