Can Parçaların

404 66 3
                                    

Hiçbir şey ailenden daha önemli degil.Kim tutabilir annenin yerini? Kim sever seni onun gibi, Hatalarına rağmen bağrına basar.
Tek derdi evi geçindirebilmek.. Kimseye ah vah ettirmemek için çalışan bir babayı nasıl izin veriyor vicdanın üzmeye?
Sonradan dank edecek kıymetleri.Sonradan mı bileceksin değerlerini? Şimdi öp ellerini! Topragını öpersen zoruna gider...
Şimdi sarıl kokla. Hak dinin mükafatını senin annenin ahaklarına seren Allah onlara " of " bile demeyin derken nasıl cesaret ediyorsun onlara bağırmaya???
Çok mu sıktı seni, cok mu kurak koydu? Derdi sadece seni korumak emin ol!
Hangi dostun yada kardeşim dediğin adam durur arkanda yada Babanın verdiği güveni verebilir? Sırf sen oku diye çekti ve çekiyor başkalarının ağız kokusunu. Bağladı sana umutlarını. Anneni kaybettiğin de attığı terlikleri dahi özleyeceksin. Beğenmeyip temediğin yemeklere " ahh " edeceksin.
Onların yanında olduğuna ne kadar şükretsen azdır. Annesi yada Babası burada olmayanlara sor Hayat olnarsız nasılmış. Gözlerinden anlarsın onların yoksuzluğunun ne demek olduğunu. Şimdi şansın ve vaktin varken onların değerini bil. Gönüllerini hoş et. ' Tamam' de herşeye. Sakın azarlama onları...
Annesi sayesin de Paygamber hırkası giyme şerefine nail olan Veysel karaniyi getir aklına. Emin ol Canından çok sevdiğin dostun bile gidecek birgün. Kimse ailenin yerini tutmaz çünkü. Onlara vefasızlık yapma. Şu gururunu koy bir kenera. İçinden geldiği gibi sarıl onlara.
Unutma!
Kimse, alilen gibi ankanda durmaz kimse sana onlar gibi sahip çıkmaz.
.

Psikolojim KırgınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin