Capitol +18!
Micul dejun în familia Wilson părea unul destul de liniștit. Zilele trecute cei doi tineri căsătoriți avuseseră parte de certuri destul de seriose, dar acum părea că apele se mai liniștiseră.
- După masă trebuie să mă întâlnesc cu Oliver Jones, îl mai știi?
- Domnul cu logodnica care te mânca din priviri, cam greu de uitat. Îi răspunse fără chef în timp ce se juca cu furculița prin farfurie.
- Nu-mi vine să cred că iar începi cu asta! Emma pentru numele lui Dumnezeu, înțelege odată că domnișoara doar voia să fie drăguță. Nu se dădea la mine și nici nu mă mânca din priviri cum spui tu! O ironiză și se ridică de la masă.
- Cum spui tu...
- Te iubesc, Emma! Chiar dacă acea femeie ar încerca ceva cu mine, știi prea bine că nu aș accepta nici în ruptul capul, bine ? O sărută încet pe buze și ea îi zâmbi.
- Și eu te iubesc, dar sunt femeie și am voie să îmi fac griji, mai ales că ești un bărbat frumos.
- Frumos sau urât sunt doar bărbatul tău, iubito!***
Intră în restaurantul hotelului la care îl chemase Oliver și îl caută cu privirea.
- Domnule Carter, te așteptam! Vocea feminină îl luă prin surprindere și se întoarse imediat.
- Catherine... ochii lui se plimbau pe întreg trupul ei și într-un final urcase pe fața amuzată a femeii. Unde este Oliver?
- A intervenit o problemă, se pare că fiul lui este bolnav, așa că m-a trimis pe mine să îți aduc aceste hârtii, ridică mâna în care ținea un dosar, spunea că sunt foarte importante și că nu are încredere să le trimită pe oricine. Ne așezăm pentru cină? Scuză-mă, dar sunt moartă de foame.
- Bineînțeles! Aprobă zâmbind și amândoi se așezară la o masă.
- Toată ziua de astăzi a trecut foarte greu, muncă, stres... abia am așteptat să ajung aici, începu să povestească după ce dăduse comanda.
- Toată ziua nu ai avut timp pentru o gustare? O ironiză referindu-se stric la foamea de care îi spusese ea.Perspectiva Catherinei :
- Știi foarte bine că nu era vorba de apetitul meu, îi ofer un alt zâmbet lăsându-i de înțeles că sunt aici pentru el.
- Scuzați-mă? Îl aud mormăind și știu că încearcă să facă pe-a neștiutorul.
- Ca într-un flashback îmi revin instant în minte amintirile cu tine, atât de puține, dar de ce oare mi le amintesc pe toate? Modul în care zâmbești, vocea ta plăcută, strângerea fermă a mâinii tale atunci când am fost prezentați unul altuia,mirosul tău de bărbat rafinat...
- Catherine... Încearcă să protesteze și în secunda doi îmi pun mâna peste a lui.
- Te rog, nu mă mai privi așa, simt cum privirea ta îmi furnică tot corpul... îmi simt sâni întărindu-se, simt că iau foc și parcă aerul nu-mi mai ajunge... îmi trag sufletul și las privirea în jos, dar îl urmăresc atent pe furiș.
- Totuși ești logodnica partenerului meu de afaceri. Îmi reamintește și văd roșu în fața ochilor.
- Partenerul tău de afaceri nu-mi stârnește fiori în tot corpul atunci când mă privește... Îmi continui planul pus la punct de atâta vreme și-l văd zâmbind.
Mâna lui se strecoară pe sub masă și îmi mângâie piciorul, gest care mă face să mă simt conectată la o priză de curent.
Închid ochii și las fanteziile să mi se plimbe prin față.
- Te-ai oprit! Aproape țip, dezamăgită când palma fermă îmi părăsește piciorul.
- Suntem într-un loc public și suntem luați amândoi.
- Minunat... astea sunt hârtiile, mi-a părut bine că te-am revăzut, dar acum mă voi retrage, am nevoie de un duș așa că voi închiria o cameră. Îmi trecuse și foamea, m-am ridicat și l-am lăsat singur la masă. Nici eu nu pot suporta atâta tensiune.Sigur jetul de apă va spăla toate senzațiile, va spăla atingerea ta. Mă dezbrac, parcă cu febră să intru mai repede și să dau drumul apei. Îi primesc imediat atingerea pe corp, atingerea curată, caldă, liniștitoare. Hm, poate altă dată era așa, poate am dat apa prea caldă pentru că mă simt și mai înfierbântată. Hai s-o mai răcesc puțin, știi cum e, apa rece acoperă poftele. Mâna mea nu mă mai ascultă, în loc să fixeze apa, ea s-a strecurat imediat în despicatura mea începând să apese, să mângâie... Închid ochii și realizez că inconștient asta am vrut să fac de când am plecat din restaurant. Să mă masturbez, să dau drumul acelei tensiuni pe care o simt. O fac parcă cu furie, cu ciudă că degetele pe care le simt nu sunt acelea de acum câteva clipe. Ah, nici nu mi-am dat seama cât de mult îmi doream să fac asta. N-am făcut așa ceva niciodată în afara camerei mele dar acum nu mai contează nimic. Trebuie și o vreau!
Mă trezesc la realitate când aud ușa camerei... Dezastru! Categoric astăzi lucrurile nu vor să fie în favoarea mea... Aud foșnete de dincolo, din cameră și mă întreb cine naiba o fi...
Doamne, la asta chiar nu mă așteptam, cred că nici povestind nu pot exprima ce am simțit în secunda următoare. Brațele tale m-au cuprins din spate și trupul ți s-a lipit de al meu. Buzele tale îmi înfioară deja cu spor gâtul, mâinile tale ude mi-au prins sânii și îi masează ușor, încet, în cerculețe domoale. Mm, ce-mi place atingerea ta! Îmi săruți acum lobul urechii cu o atingere leneșă a vârfului limbii, în timp ce o mână de-a ta a făcut deja drumul spre locul meu cel mai fierbinte. Te întâmpină plin de așteptări și dorințe. Mă masezi cu o pricepere parcă dincolo de real, toată atingerea trupului tău îmi transmite parcă mici descărcări electrice în corp, cu conexiunea principală la nivelul degetelor tale și a locului meu cel mai fierbinte. Nu pot face altceva decât să mă prind cu mâinile de tine și să mă abandonez atingerilor tale. Mă întorci ușor, mă privești adânc în ochii zâmbind și mă cuprinzi în brațele tale puternice. Îți îndrepți buzele spre ale mele încet, într-un drum etern parcă.
CITEȘTI
Right On Target ( Pauză )
Romance- Catherine Margaret Swift trăiește pe picior mare alături de logodnicul său Oliver Jonas , marele senator. Deasemenea, vrea cu orice preț să fie mereu în centrul atenției și să atragă toate privirile. În apoziție cu Catherine este Emma Lautner Wils...