I NEED YOU...REMEMBER ME...
PART 4Jhope menunggu Jihyo ditempat letak motornya seperti yang dijanjikannya. Selepas 15 minit menunggu Jihyo...barulah Jihyo tiba ditempat itu. Selepas Jihyo tiba,Jhope membawa Jihyo ke Baskin Robin untuk menikmati ais krim sambil menceritakan apa yang berlaku. Selepas 25 minit barulah mereka tiba di BR.
"Jihyo...kau nak aiskrim apa?"tnya Jhope kepada Jihyo sambil melihat perisa aiskrim yang terpapar di menu.
"Aku nak aiskrim coklat+yam+strawberry."kata Jihyo sambil berdiri sebelah Jhope. Jhope pun memesan aiskrim yang sama. Sementara menunggu pesanan mereka siap mereka berdua mencari tempat kosong yang berdekatan. Selepas mereka menjumpai tempat kosong selng 2 meja daripada kaunter mereka berdua pun duduk.
"Jhope...apakata kau cerita dulu sementara aiskrim kita tak siap lagi?"cadang Jihyo kepada Jhope setelah mereka duduk.
"Okaylah aku cerita kau ni memang tak sabar"kata Jhope sebelum menceritakan apa yang berlaku.FLASHBACK
"Appa bestnya tempat tuu banyak betul permainan yang best bestt!!!!. Bilalah kita dapat pergi lagi"tanya Jhope . Mereka sekeluarga baru sahaja bermain le funfair yang baru dibuka. Didalam perjalanan pulang tiba tiba ada sebuah motorsikal memintas kereta yang dipandu oleh En.Jung.... En.Jung hilang kawalan dan kereta mereka terbabas di pembahagi jalan.. Selepas 15 minit barulah ambulance tiba ditempat kejadian. DIdalam perjalanan kehospital En.Jung telah menghembuskan nafas terakhirnya. Setelah tiba dihospital,Ibu Jhope iaitu Pn.Jung ataupun Pn.Jiwon,hanya lah cedera ringan dan patah tangan tetapi dia diberitahu oleh doktor bahawa anak lelakinya kemungkinan hilang ingatan kerana hentakan dikepala yang sangat kuat.
END FLASHBACK.
Jhope bercerita dan ianya mengambil masa selama 15 minit sementara itu pesanan mereka telah telah siap 5 minit lalu. JHope segera pergi kekaunter untuk mengambil pesanan mereka itu.
"SOrry lambat ambil pesanan"Jhope meminta maaf kepada gadis yang menjaga kaunter itu. Gadis itu terpesona dengan kehandsoman Jhope.
"Ah...g.gwenchana...."kata gadis itu dan matanya tidak beralih daripada memandang Jhope. Jhope yang berasa tidak selesa itu segera mengambil pesanannya dan memberikan senyuman yang boleh dikatakan boleh menawan hati para gadis(omaigotttt Author dah dpat bayangkan auuu)"Sorry lah lambat Jihyo. NAh aiskrim kau...kau nak tal budak yang jaga kaunter tu creepy....dia asyik pandang aku je.....'ada Jhope kepada Jihyo sambil memberikan Ji hyo aiskrimnya. MEreka memakan aiskrim berselang seli dengan gelak tawa.
BERSAMBUNG~
SORRY KALAU TAK BEST HEHEHE AND SORRY KALAU PENDEK
KAMU SEDANG MEMBACA
I NEED YOU... REMEMBER ME...
RomanceJHOPE DAN JIHYO SUDAH BERKAWAN SEJAK KECIL TETAPI JHOPE TERPAKSA PERGI KE AMERIKA KERANA AYAHNYA INGIN MEMBUKA SYARIKAT DISANA. SELEPAS 20 TAHUN MENETAP DI AMERIKA BARULAH JHOPE DAN KELUARGANYA PULANG KE TANAH AIR MEREKA. TETAPI JHOPE TIDAK INGAT SI...