Direct Message-44

1.3K 117 20
                                    

"Sen kimsin?" dedi kız sinirlendiğini belli edercesine. Bir de sen kimsin diyordu aptal.

Tekrar ağzımı açıp konuşacağımda araya Liam girdi.

"April. Sevgilim." dedi elimi tutup gülümseyerek. Şunların yanında gülme tanrı aşkına.

Kızlar cevap veremeyince bir şeyler mırıldanarak kalktılar. Oturmaları hataydı zaten.

Boş sınıfa girdiğimizde Liam sırıtmaya başladı.

"Yine kıskandın." Masaya dayandım ve ona döndüm. Hayır doğal olarak kıskanıyordum bi de yüzüme kıskandın diyor.

"Neden başta cevap vermedin onlara?"

"Sen araya girdin. Cevap verecektim."

"Hemen vermedin ama." dedim bakışlarımı yere indirip.

"Çok tatlı oluyorsun kıskanınca özellikle." dedi ellerini belime yerleştirip.

"Etrafında kızlar istemiyorum." dedim kıskançlığımı fazlasıyla belirtip. Ama gerçekten rahatsız olunmayacak gibi değildi ki.

"Gördüğüm tek kız sensin. Ve o tek kıza aşığım." dedi dudaklarımızı birleştirip.

Ona mutlulukla ve heyecanla karşılık verirken ellerimi boynuna doladım.

Belimi sıkıca tutup beni masaya otırttuktan sonra daha rahat bir şekilde öpüşmeye devam ettik.

Zil sesi yükseldiğinde ondan ayrıldım.

"Derse gitmemiz lazım."

"Derse girmeyip seni tüm gün öpebilirim." dedi o muhteşem gülüşüyle.

"Ama gitmemiz lazım." dedim dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurup.

"Pekala." dedi ellerini belimden çekip.

Duş aldıktan sonra telefonuma kulaklıklarımı taktım ve Shawn Mendes-Stitches açtım. Şu sıralarda dinlediğim güzel şarkılardan biriydi.

Mesaj bildirim sesi şarkının sesini böldüğünde mesaja bakmak için kilidi açtım.

Mesaj Liam'dandı.

Liam: Bugünkü partiye birlikte gidebiliriz istersen

April: O partiye gitmeyeceğim

April: Ama sende gitmeyeceksin

Liam: Sakin ol April sensiz hiçbir yere gitmem

April: Neden gitmek istiyorsun ki?

Liam: Çocuklar zorluyor gidelim diye

April: Seni kaçırayım :D

Liam: Bu olabilir sevdim

April: Git yat Liam

Liam: Bak ne geldi aklıma

Liam: Çocuklar olmayacak evde yalnızım

April: Eee Liam?

Liam: Bana gelmelisin harika zaman geçirebiliriz

April: Git yat Liam

Direct Message || Liam PayneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin