Sabah kargalar sesi ve çalar saatin çalmasıyla kalktım bu lanet olası okul neden varki bir dakkaya benim okula gitmeme gerek yokki ohhh bu benim işime yarar tekrar yataga yattım yok olmuyor bu günde hava çok sıcak dolabıma yönelip austin den çaldıgı t-shirt alıp duşa girdim duş aldıktan sonra iç çamaşırlarımı giydim üstüne de t-shirt giydim dişlerimi fırçalıyıp mutfaga inip dolaptan bütün kahvaltılıkları çıkardım.buzluktan donmuş patatesleride alıp mikrodalga fırında eritip kızartmaya başladım ( o nasıl oluyor bende bilmiyom aman salla :)
Patatesler kızarınca masaya koydum austin daha kalkmamıştı elime buz gibi suyu alıp austin in odasına çıktım austin koltukların orda uyuya kalmıştı yanına yaklaşıp suyu üstüne attım hemen koltuktan zıplayıp bir küfür savurdu beni görünce sustu "hadi kahvaltı hazır" dedim ve mutfaga indim tabagıma peynir, salam, patates kızartması, salatalık alıp yemeye başladım. Austin de karşıma geçip yemeğe başladı ama bu kuru kuru olmazki dolabın içini açıp içinden 2 birayı elime aldım birini austin ne verdim hem yemegi yiyip hem bira içiyordum
Ne??
Hiçmi kahvaltıda bira içen biri görmediniz bir anda kapı zili çaldı ben kapıya yürüyüp kapıyı açtım karşımda 3 tane çocuk çıktı beni baştan aşağı süzdüler sonra memnun olmuşçasına bir sırıttış yerleştirdiler tabi bende üzerime baktım austin in t-shirt ı kalçamı zor kapatıyordu. Onları umursamadan "evet ne vardı" içlerinden bir tanesi öne çıkıp " biz karşı apartmana yeni taşındık komşularımızla tanışmak istedik ve bence çok seksi komşularımız varmış " dedi ve yine sırıttı" bence tanışmaya gerek yok 3 gün sonra gidecegiz " dedim ve kapıyı yüzlerine kapattım mutfaga geçtiğimde austin benim tabagıma dadanmıştı onu öyle görünce aklıma eski günler geldi annem hep bu halimize gülerdi bu halimize yarın dogum günüydü kesinlikle hediye almam lazım odama çıkıp. Üstümü giyindim
Medyadaki üst sadece altına siyah short
Ayağıma siyah uzun deri converselerimi giydim odadan imzalı kaykayımı aldım ve alış veriş merkezine gittim kaykay kayerken bazı erkekler laf atıyordu. Alış veriş merkezine gelince kaykayımı kolumun altına aldım ve bir kolye aldım alış veriş merkezinden çıktım ve eve geldim .. Telefondan bugün için Türkiye ye bilet aldım annem türkdü bunun için mezarlıgıda türkiyedeydi dolabımın başına geçip birkaçtane günlük kiyafet ve pijama aldım uçağın kalkmasına yarım saat vardı üzerimi degiştirmeden arabanın anahtarını aldım ve havaalanına sürdüm tam zamanında gelmişim arabayı park edip arabadan indim havaalanına girip kontrollerden geçtim ve artık uçaktayım cam kenarına oturmuş uçağın kalkmasını bekledim. yanıma iki tane çocuk oturdu onları takmadan kulaklıgımı takıp müzik dinledim ve austin ne mesaj attım tanrım lütfen eger uçak birazdaha hızlı inmesse uyuşturucu krizine girecegim ve hostesi çağırdım - ingilizce soruyor - "Türkiyeye gelmemize daha ne kadar var" hostes "3 saat efendim" diye cevap verdi ama ben bu kadar dayanamam ayaga kalkıp çantamı alıp içinden hapları çıkardım. 2 tane hapı agzıma attım ohh beynim uguştu bu hapları seviyorum gözlerim kapanmaya başladı.......... Birinin beni dürtüklemesiyle uyandım yanımda oturan çocuklardan birisiydi bana " hadi uçak indi herkez çıktı" dedi galiba o türkdü bende zamanında anneme süpriz olsun diye türkçe ögrenmiştim " teşekkür ederim" deyip çantamı aldım ve uçaktan indim saati ayarlardan Türkiyenin saatiyle bakıldığında saat sabah 08:12 di hemen bir otel bulmalıydım caddeye çıkıp taksi bekledim taksiye binip beni bir otele götürmesini istedim oda beni tenha bir otele götürdü taksiye türk parası olmadığından adama dolar olarak verdim. Otelin odalarından bir tanesini aldım ve dolar olarak ödiyecektim bugün ilk işim 300 dolarımı türk parasına çevirmek oldu odaya çıkıp biraz dinlendim...........