Medya = dansa seçilenler
" hey sen yeni gelen olmalısında burası erkek okulu " şu anda nemi yapıyorum 4.dersteyiz ve hocalar bana hep aynı soruyu soruyor ve ben artık hayattan bezmiş durumdayım" evet biliyorum lanet birinin cezası "dedim sizce o nededi hadi ama tahminedin o kadarda zor değil " o lanet olası kim" bence bu hoca sınırı aşıyor " boşverin eger beni çok iyi tanımak istiyorsanız sicillerime bakabilirsiniz" dedim ve çantamı alıp sınıftan çıktım austinlerin sınıfının önüne geldim bir kaç dakika sonra zil çaldı ben duvara yaslanmış dururken yanıma bir çocuk geldi benden 2 yaş küçük sanırım
" sen ammy olmalısın şu ünlü vine fenomeni bu arada 12 lerden sky sana çıkma teklifi edecek "dedi" evet bücür ben ammy ama o sky ya söyle yada boşver ben ona cevabını veririm " deyip kötü kız kahkahası attım bücür cevabını aldığı için yanımdan uzaklaştı austinler daha dışarı çıkmamışlardı bende sınıftan içeri pat diye girince tabi austinni 10-15 kişi tutuyordu bir iki tane çocuk ise alexandra yı sıkıştırmişlar yanlız bu benim hoşuma gidiyor uzun zamandır adam dövüp öldürmüyordum bir kahkaha attım bütün çocuklar bana dönmüştü austin ve alexandra ne yapıcagımı bildikleri için rahatlarlamışlardı koşup bir tanesinin boğazına sarıldım telefon kabına benzeyen muştayı parmaklarıma geçirdim çocuğun yüzüne yumruk attım çocuğun yüzünden kan akmaya başladı ve yere düştü alexandrayı sıkıştıran çocuğun kasıklarına tekmeyi geçirdim o iki büklüm olunca dirsegimi ensesine vurdum yere düştü austinni tutan çocuklarda bana dogru geliyordu austin onları yumrukluyordu ama nafile dayak yemiş bayılıp kaldı diger çocuklar etrafımı sarmıştı çantamdaki levyeyi de çıkardım bir tanesi bana koşunca levye yi anlının ortasına yedi bikaç çocuk daha geldi onlarında işini bitirdim digerleri kalkmıştı telefondan ambulans aradım austin in yanına gidip sarsmaya başladım en sonunda gözünü açtı onu kaldırıp revire götürdüm alexandra da benimle gelmişti sınıftan çıkınca bütün okul sınıfın etrafına toplanmıştı aralarından müdür çıkıp "okula geleli daha ne kadar oldu hemen başını belayamı soktun" dedi "size ne iş yaptıgım söylemiştim eger susmazsanız bence bedelini ödersiniz" dedim ve austini orada bırakıp spor salonuna gittim bir sınıf ders işliyordu onları takmadan kum torbasına koştum eldivenleri takmadan vurmaya başladım ard arda sert yumruklar atıyordum tekmeleri unutmamak lazım en sonunda kum torbası patladı geriye dönünce bütün ögrenciler şaşkınlıkla bakıyordu çantamı alıp çıkıyordum ki beden ögretmeni durdurdu " nasıl bu kadar iyi dövüşüyosun" "sizi ilgilendirmez" dedim ve çıktım müzik odasına çıkıp elime elektro gitarı alıp çalmaya başladım ama o arada bana piyona ve davul eşlik etti elektronik davulda alexandra piyano da austin vardı bende mikrofonu alıpVideo yu açabilirsiniz (bizimkileri hayal edin)
Şarkı iyi gidiyordu bazı yerlerinde austin de eşlik ediyordu şarkı bitince okuldan büyük bir alkış koptu austine baktığımda sırıtıyordu hain hoparlörleri açmış ve bütün herkezin duymasını saglamış ben ona dönünce "sen mi koş dersin yoksa ben koşmaya başlıyımmı" dedi kafamı salladığım anda kaçmaya başladı tabi sınıftan çıkınca bende peşinden çıktım arkamdan alexandra da peşimizden austin kalabalıgın arasına girdi ben de "çabuk çık ortaya yoksa pestilin çıkacak" diye bağırdım içlerinden biri " hah senmi" dedi "ah agır konuşma" dedim bir çocuk daha çıktı "evet spor salonundaki kum torbasını patlattı" dedi tabi ben austin ni görünce muştayı parmaklarıma geçirip sırtına atladım tabi etrafımıza toplandılar yine "bence bu sefer yırtamıycaksın" dedim muştayla yüzünü sevdim ve sırtından atladım okula girdim bi grup yanıma gelerek "daha demin ki şarkıyı senmi söyledin" dediler "evet ne olmuş"
Dedim " harika sesin var seni kimse kapmadan almamız lazım bu arada bizim grubun adı 'The Vamps'. "peki bu okulda kaç tane grup var" dem kollarımı göğsümde sarıp "yaklaşık 5 tane adları 'the vamps, The janoskians, ım5, 5 seconds of summer, one direction"! Dedi "peki benim çıkarım ne olacak" dedim o nededi " ünlü olacaksın" dedi bir kahkaha patlattım "peki size bir soru soracağım vine fenomeni ammyi tanıyormusunuz" dedim biraz düşündükten sonra "evet" içlerinden biri "yüzünü görmedik ama çok güzel kızmış" dedi o arada bücür geçiyordu arkasından seslendim "şşt bücür bir baksana" dedim bücür yanıma geldi "bücür ammy kim" diye sordum "ee sensin vine fenomeni ammy lucas" dedi gruba baktığımda şaşkındılar "duyduğunuz üzere yani ben zaten tanınıyorum onun için bakarız bu arada iltifat için teşekkür ederim" göz kırpıp kantine dogru yol aldım sıra beklemeden karışık tost aldım ve kantinden çıktım dolapların oraya dogru yol aldım dolaba yumru çakıp açtım içinden uyuşturucu ve bira aldım dolabı kapatıp bahçeye çıktım bir banka oturup biramı açtım önce uyuşturucu içtim ohh be rahatladım paketi cebime koydum biradan bir yudum aldım ve tostanda bir ısırık yanıma bir çocuk geldi bugün de yanıma gelen gelene ona dönüp tek kaşımı kaldırdım " duymuşsundur bu okuldada gruplar var" kafamı salladım "bizde bizimle bir şarkı söylemeni istiyoruz ama tabiki dansta olacak" dedi "pek sizinle düet yaprım" dedim ve omuz silktim biramdan koca bir yudum aldım tostumuda bitirince biramı alıp ayaga kalktım ve okulun arkasına geldim bir ağacın altına oturup dizlerimi kendime çektim kollarımı dizime dolayıp kafamı bacağıma yasladım "hayatımdan nefret ediyorum annemi kaybettigim için babamda nefret ediyorum kendimden nefret ediyorum duygusuzluktan nefret ediyorum uyuşturucunun beni rahatlatmsına nefret ediyorum...." daha devam edicektimki birinin omuzuma dokunmasıyla son buldu arkamı döndüğümde bir çocuk ile karşılaştım onu dinlemeden biramıda alıp ayaga kalktım sınıfa gittim biramında tamamını bitirip çöp kutusuna attım sınıftakiler şaşkınlıkla bakıyordu sırama oturup kafamı yasladım uykuya daldım..........Biri beni dürtüyordu parmağını yakalayıp büktüm ve bir inleme duydum bu austin malıydı biz bu malla nasıl ikiziz ya ben insanların acı çekmesini severken o merhametliydi parmağını bırakıp ayaha kalktım çantamı alıp konferans salonuna gittim yarışmaya katılanlar sıralanmıştı bende bize ayrılan yere oturdum......
Şu anda birkaç kişi vardı onları chiris ve sean dı bir tane de yedek vardı okulun çıkışına yöneldim motoruma biniyordum "selam ben sky" dedi onu takmayıp motora bindim ve uçuruma geldim