Capitolul 1

385 11 0
                                    

Aud alarma telefonului.
Uneori ma intreb de ce noaptea trece asa de repede,iar ziua atat de greu.
Ma ridic din pat plictisita si somnoroasa.
Ma duc leneșa spre baie si imi fac rutina de dimineața.
Imi dau seama ca e ora 8:47.Nu mai am timp sa mânanc,deși stau la vreo 5 minute distanța de facultate.
Imi iau un tricou negru,o pereche de blugi si converșii.Îmi iau geanta,îmi iau telefonul și încui ușa.
Cobor cat pot de repede scările.
Ajung afara si imi pun căștile in urechi.Nu vreau sa aud lumea,vreau sa aud doar muzica...asta e tot ce imi doresc.
Ajunsă in fata facultății,o vad pe colega mea,Hailey.
-Hey,Kendall!îmi striga ea.
-Bună.
-Ce faci?Ti-ai făcut tema?Cum a fost ziua ta?A fost bine?Cum te simți?Ce mai e nou?S-a mai întâmplat ceva?
-Mai ușor.
-Uh,scuze.

Câteodată Hailey e prea energica.Mi se pare fericita azi.Oare ce s-a intamplat?
-De cand esti tu asa energica?intreb eu.
-Pai...am un nou prieten.
-OMG!Serios?Cum il cheama?
-Îl cheama Justin și este un drăguț.E cu noi în facultate.O sa ți-l prezint.
-Bine.Haide.Întarziem.
Mi-aș dori să am și eu pe cineva care sa ma placa asa cum sunt.Am mai avut prieteni,insa toti m-au abandonat cand mi-a fost mai greu.Urăsc prefăcatoria.
Poate pentru ca am fost de atâtea ori refuzata sunt asa trista.Asta e alta discuție...nu vreau sa intru in amănunte.
Intru alături de Hailey in clasa.
Mă așez repede și îmi scot cărțile.Mă simt atat de obosita.Poate pentru că am adormit la ora 5.Cam așa se întâmplă de obicei.
Stau pe gânduri o gramada de timp.Așa se explica faptul ca adorm mereu tarziu.
Sa nu mai vorbim ca uneori în weekend-uri nu dorm deloc.
Dar pentru mine,nu contează oboseala,măcar ma mai tin pr picioare...
Nu întrebați de ce spun toate astea.E o poveste lunga.
Mă opresc din gândit cand aud usa clasei deschizandu-se.

He is crazyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum