Ajung in fata cafenelei,unde il vad pe Justin.Doamne,ce dragut e.Gata.Sa nu te mai gândești la el!
-Hey,spun eu zâmbind.
-Salut,imi spune el.
-Siiii...ce mai faci?
-Bine,o astept pe Hailey sa vina.Vad ca esti fericita.Ce s-a intamplat.
-Se pare ca era de vina oboseala...Am dormit mai mult si mi-am revenit.
-Ma bucur,adică...da.
-Da.
Hailey apare.
-Bună,Kendall,imi spune ea in graba,iar apoi il ia in brațe pe Justin.
Acum imi dau seama cat de mult nu suport sa il vad cu Hailey...Ce prietena sunt eu?Sunt minunați impreuna.Sunt chiar foarte drăguți.
-Bună,Hailey.
Intram in cafenea.Ma simt cam Forever Alone.Ii vad pe ei doi asa fericiti si draguti,iar eu stau singura uitându-ma in telefon.Imi scot caietul din ghiozdan si incep sa desenez pe el.
-Ce faci acolo?ma întreba Hailey.
-Umm.Ce?Nimic.
-Ok.
Desenam si iarăși desenam.Era minunat.Ce pot sa zic.
Comand un cappuccino si incep din nou sa desenez.Ei vorbeau si chestii,iar eu stăteam pe scaunul ala si desenam tot ce imi venea in cap.Da,e minunat.
Imi beau cappuccino-ul.Era 6:57.
-Bine,eu va las.Plec.Ne vedem la scoala.
-Stai.De ce?
-Ma simt cam rau.Oricum,ne vedem in clasa.
-Ok.Paaa,imi spune Hailey.
Am plecat pentru ca,sa fiu sinceră,nu imi plăcea sa ii vad asa .Imi plăcea de el,asta era sigur si nu o pot nega.Mai bine plecam.
Am ajuns in parc,unde m-am asezat pe o banca.Mi-am scos din nou caietul cu desene,mi-am luat creionul si am început sa desenez tot ce ma inspira in jurul meu.Desenam flori,copaci,tot ce mi se părea frumos.
Deodată,aud soneria telefonului meu.Era Hailey.
-Hey,Kendall.
-Salut.Ce e?
-Vreau sa stiu un lucru...
-Care e acela?
-Nu te deranjează ca sunt Cu Juss,nu?
-Nu,de ce m-ar deranja?Adica...no.
-Esti sigura?
-Yep.Doar de asta m-ai sunat?
-Nu,voiam sa stiu daca nu esti suparata pe mine.Ai fost cam tăcută si eram nedumerită.
-Se pare ca nu ma prea cunosti...
-Cum?
-Eu sunt tăcută mai mereu...
-Stiu,dar astăzi mi s-a părut ca erai si suparata.
-Nu.
-Ok.Ne vedem la scoala!
-Bine.
Închid telefonul.Incep sa scriu pe desenul meu "K.J",adică Kendall si Justin,dar numai eu stiu ce înseamnă.Daca cineva o sa se uite in caietul meu vreodată fara sa stiu,o sa creadă ca e Kendall Jenner,nu Kendall si Justin.E de-ajuns sa stiu numai eu ce înseamnă cu adevărat "K.J"
Ma uit pe ceas si vad ca e ora 7:30.Ma ridic de pe banca si plec spre scoala.Pe drum,m-am gândit doar la "K.J".Aud o notificare.Imi iau telefonul si ma uit.Era ceva pe Facebook.
Deschid notificarea si o citesc "Justin Bieber ti-a trimis o cerere de prietenie."
Accept cererea si ma uit pe profil.Toate pozele erau drăguțe.Imi plac...Imi place de el.Mai devreme,cand am vorbit cu el,a fost minunat...
In fine,gata.Trebuie sa ma grăbesc.Gata.E destul...