~O sa înțelegeți din capitol de ce am pus mai sus poza aia cu Spongebob~
Eu si Zayn coboram din mașina si ii vedem pe Hailey si pe Justin,care ne așteptau acolo.
-Kendall!
-Bunã,Hailey!
-Ooo,esti fericita.
-Foarte fericita!
-Ma bucur pentru tine!
Hailey m-a luat in brațe.
Simteam ca este foarte fericita pentru mine.In momentul acela ma învinovățeam pentru ca eu nu am făcut la fel atunci cand ea si cu Justin s-au întâlnit si au devenit un cuplu.
Imi venea sa plâng,deoarece eu in loc sa o felicit pentru ca in sfârșit își găsise băiatul perfect,pe Justin,am preferat sa plec si sa ma bag sub pătura si sa ma gandesc cum sa ii fur iubitul.Sunt o prietena minunata,no?
-Merci,Hailey.Inseamna mult.
Zayn vorbea cu Justin.Nu stiu despre ce,dar e important ca se inteleg bine.Justin's P.O.V:
Ma inteleg bine cu Zayn.Chiar imi părea bine ca își găsise o iubita.Il cunosteam de mult timp si știam ca el caută o fata asa ca si Kendall.
-Imi pare bine pentru tine,amice!Bravo!ii spun eu prietenește.
-Multumesc,J!
-Sa va țină!Va sta bine!
-Stim...
Chiar le sta foarte bine.
Intram înăuntru.Din fericire,filmul inca nu începuse.Platim biletele si intram in sala.
Ne-am luat bilete pentru ultimul rând.De acolo se vedea cel mai bine.
Eu ma pun lângă Hailey,iar Zayn lângă Kendall.Kendall's P.O.V:
Ma așez lângă Zayn. Il iau de mâna.Este prima data cand nu ma mai simt singura.
El imi zâmbește,iar apoi ii zâmbesc si eu.Era asa de dragut.Peste 2 ore...
Am iesit din sala.Zayn ma ținea de mâna.Justin si Hailey se uitau la ursuleți si la flori...chestii de astea de cuplu.
-Cum a fost filmul?ma intreaba Zayn.
-A fost ok.
-Nu ti-a plăcut?
-Ba da.Normal.
-Sigur?
-Da,adică de ce nu?A fost amuzant.Nu am mai ras la un film de mult timp.De obicei,ma uitam doar la filme de groaza.
-Iti plac filmele de groaza?
-Da,adică stiu ca tot sângele ala e fals si nu ma sperie asa de tare,insa am o slăbiciune pentru Spongebob.Imi plac desenele alea la nebunie!
-Serios?
-Da,este pentru prima data cand recunosc.
-Atunci vino cu mine!
M-a tras de mâna pana am ajuns la un raion de jucării.
Printre ele erau si jucării cu Spongebob.
-Alege o jucărie de asta cu Spongebob.
-Nu,nu am cum...
-Ba da ai cum!Alege!
-Nu,Zayn...Costa mult.
-Si?Am destui bani la mine.Vreau sa te fac fericita,asa ca alege!
Mi-am ales un plus cu Spongebob.
-Merci,Zayn.
-Nu ai pentru ce!
Era asa de dragut cu o fata ca mine...