2 YIL ÖNCE MOSKOVA

69 4 0
                                    

Hava olması gerektiğinden daha soğuk dedi büyük bir soğukkanlılıkla kızıl saçlı kız. Mayk elindeki sıcak kahveden bir yudum alıp kızı başıyla onayladı. Kızıl saçlı kız başını hemen sağdaki dağlara çevirdi ve kate in duyabileceği bir ses tonuyla "bir misafirimiz var " dedi.

Bır kaç dakika sonra bir tür kar motoru büyük bir gürültüyle motorunu kapattı ve bacaklarındaki karı elleriyle temizleyip aşağı indi. Mayk ve rosie evin balkonundan çıkıp bahçeye girdiler. Fransız tipli adam elini kaldırıp selam verdi.
"Rahatsız ettiğim için üzgünüm gençler, ben kasaba polis karakolundan Dave scott . "
Bu adam hiç hoşuma gitmedi diye iç geçirdi mayk. Polisle aralarındaki mesafe yeterince azalması yetmiyormuş gibi birde kate sanki ona suçlu gibi bakıyordu.
"Buraya on dakika bile uzaklıkta olmayan bir evde 33 yaşındaki jacop isimli bir adamla karısı üç gün önce ölü bulundu ve bizde düşündük ki belki siz bir şeyler duymuş veya görmüş olabilirsiniz"

Rosie bir kaç saniye sakin kalmayı başarsa da aklına gelen o lanet düşünceyle hüngür hüngür ağlamaya başladı. Jacop ve ailesini tanırdı, hatta bu boş şehirdeki tek arkadaşlarıydı. Bu ani duygu değişimini farkeden mayk boş gözlerle kate e bakıyor , bir anlam çıkarmaya çalışıyordu.

NİNE PEOPLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin