Lise Aşkı~3~

25 0 0
                                    

Planladığım şeyi yapmıştım yol boyunca uyumuştum sonra Simgenin beni durtmesiyle uyandim hemen kamp yerine doğru yürümeye başladık yol boyunca müzik dinledim ama bir öküz müzik keyfimi bozdu ve ağaçların arasında Deniz yanıma geldi ve beni bir ağacın dibine doğru sürükledi ne kadar dirensemde o kaslara karşı çıkamadım.Ağaca yaslanmış bir şekilde dururken Deniz önümde belirdi "bidaha bu şortu giyme herkes sana bakıyor"dedi bende kararlılığımı sürdürerek "sanane istediğimi giyerim bana karışamassın"dedim ve kendimle gurur duydum "kızım malmısınya sen"dedi ben "1.sanane ben sana karışıyo muyum 2.bu arada ben mal deilim sen malsın 3.sen git sevgilinin eteğinin boyuna karış götü ortada..."dedim ve hemen gruba doğru yürüdüm kamp alanına gelince çadırlarımızı kurduk diğer kızlara göre ben ayıları şirin buluyorum....
Aklıma çok güzel bi fikir geldi hıncımı alamadığım Gizem'e şaka yapacaktım planımı kurmuştum gece herkez çadırlarına dağılmıştı bende el fenerini alıp Gizem'lerin çadırına gittim tam başlayacaktım ki arkamdan "çık çık çık"diye bi sesgeldi hemen arkamı döndüğümde Deniz bana bakıyordu"neden burdasın merak etme sevgilini öldürmem"dedim o ise "sana bişey anlatmak istiyorum"dedi ben ise meraktan "olur"dedim ve birlikte gölün kıyısına gittik bana" sana asıl söylemem gereken şey o benim sevgilim deil yani o öyle istiyor ama ben istemiyorum!"dedi ben ise "bunun benimle ne alakası var!" dedim o ise gözlerini büyüterek "senden hoşlanıyorum"dedi ben ise alaycı bir tavırla"bu kadar şaka yeter sen ve benden hoşlanmak" :D "evet şaka gibi ama deil ben eminim seni seviyorum...Benimle çıkar mısın?"
Dediğinde ben şok ben wefat ben sadece "biliyosun Çağrı olayı olduğundan beri kendime gelemedim sana güveniyorrum ama Çağrı dan sonra 2. Kırgınlığa dayanamam" derken gözlerim beni hüsrana uğratmıştı Deniz "lütfen ağlama ben seni üzmem bana güven lütfen.."
Bu sözler beni ona daha çok bağlamıştı ve ağzımdan "evet" diye bir ses çıktı 'evet' dediğim için hiçte pişman deildim...
DENİZİN AĞZINDAN
O bana evet dediğinde bir an kendimi tutamayıp 'seni seviyorum Derinn' diye bağırmıştım o ise gülüyordu Derini üzmeye kıyamazdım bu yüzden Gizem sürtüğünü Derin den uzak tutmalıydım...
Sizce nasıl oldu beğenmişsinizdir inşallah...

Lise AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin