HARRY POV
Μόλις το διάβασα άρχισα να κλαίω..δεν μου αρέσει να πεθαίνουν άτομα για εμένα...είναι τόσο άδικο!Δεν θα την αφήσω να πεθάνει!Θέλω να την γνωρίσω..θέλω να γίνουμε φίλοι..
You and I
We don't wanna be like them
We can make it till the end
Nothing can come between
You and I
Not even the Gods above can
Separate the two of us
No nothing can come between
You and I
Oh, you and IΝαι μου έρχονται τέτοιες μαλακίες ώρες-ώρες..
STELINAS POV
~Σε αγαπάω πάρα πολύ lou!~είπα μέσα από το κλάμα μου
~Χαχαχ και εγώ αγάπη μου!~είπε ο πρίγκιπας μου...με είπε αγάπη του....δεν θα γίνω ποτέ όμως!Θεε μου αυτές οι ιδέες μου...
~Να σε ρωτήσω κάτι?~τον ρώτησα..πάντα ήμουν περίεργη...
~Πες μου κουκλίτσα μου!~αχχ δεν του συστήθηκα έλεος!
~πρώτον με λένε Στελίνα την άλλη Φρόσω και την κοπέλα στην εντατική Κλάρα..και είσαι ευτυχισμένος?Εννοώ με την ζωή σου...τότε κατέβασε το κεφάλι του...και έσφιξε τα χέρια του γροθιά!
~Χάρηκα Στελίνα...ναι είμαι φυσικά και είμαι!Έχω την κοπέλα μου...τους φίλους μου...τις fans μου...την οικογένεια μου και φυσικά την οικογένεια μου!~ξαναέβαλα τα κλάματα.
~συγνώμη...πάω να ρωτήσω τον γιατρό για την Κλάρα!~και έφυγα τρέχοντας!Γιατί!Γιατί σε εμένα...!
FROSOS POV
~Harry τι λέει το γράμμα..?~Τον ρώτησα...δεν είπε τίποτα απλά μου το έδωσε αλλά πριν το πάρω το έπιασε ο Niall,ο δεύτερος άντρας της Κλάρας χαχαχ..Άρχισε να διαβάζει το γράμμα...έμεινα...άρχισα να τσιρίζω και να χτυπάω τους τοίχους..!Δεν θέλω να την χάσω!
~Φρόσω συνελθε δεν θα παθει τίποτα η Κλαρα!~είπε ο Zayn..και με πήρε αγκαλιά!
Αφήστε με!~Πήγα στον Harry και άρχισα να τον χαστουκίζω και να τον χτυπάω στο στήθος!
~Εσύ ρε μαλάκα φταις!Μόνο εσύ φταις που η Κλάρα χαρακώθηκε!~τότε με χαστούκισε!Έπεσα κάτω...δεν το περίμενα απο τον Harry..
~Πας καλά ρε Harry?Γιατί χτύπησες την Φρόσω?Τι σου φταίει η κοπέλα??~είπε ο Louis φωναχτα!
~Δεν θέλω να πεθαίνουν άτομα για εμένα γαμώτο!Δεν είναι δίκιο γαμώ!~είπε ο Harry και έφυγε!
STELINAS POV
Πήγα ξανά στα παιδιά αλλά έλειπε ο Harry!Ωχ η Φρόσω τρέμει!!
~Αγάπη μου τι έγινε?Γιατί τρέμεις?!~Και την αγκάλιασα σφιχτά..
~Ο...Ha...ο Harry με...χα..χαστού...χαστούκισε!~τι είπε μόλις τώρα η Φρόσω!
~Θα τον τσακίσω τον πούστη~είπα δυνατά!
~Στελίνα άστον...απλά η Κλάρα πως είναι?!~τι να της πω τώρα..
~Η Κλάρα είναι δυνατή...θα τα καταφέρει...είναι το μόνο σίγουρο..~και άρχισα να κλαίω βουβά!
~Κορίτσια...πρέπει να είστε δυνατές...όταν ξυπνήσει η Κλάρα δεν θέλει να σας δει έτσι...θα στεναχωρηθεί πάρα πολύ~μας είπε ο liam..
~μα αν πεθάνει?!Ο harry θα φταίει για αυτό!~είπα
~Η οικογενεια της Κλάρα *****?~είπε ο γιατρος!Χαίρομαι που πηγαν η γονείς της Κλάρας σπίτι!
~ΕΔΩΩΩ~φώναξα!
~Η Κλάρα ζει!Είχε χάσει πολύ αίμα...~είπε ο γιατρός!
Γεια σας!Συγνώμη που άργησα να βάλω!Ελπίζω να σας αρέσει αυτό το κεφάλαιο!!<3
KAMU SEDANG MEMBACA
You & I
RomansaΤρεις κολλητές η Στελίνα,η Φρόσω και η Κλάρα ερωτεύονται τρεία διάσημα αγόρια απο το συγκροτημα τον One Direction!Τον Louis Tomlinson,τον Liam Payne και τον Harry Styles!Αλλά η σχέση τους θα περάσει από χιλιάδες εμπόδια!Θα τα καταφέρουν τελικά να εί...