Bugun jack'e yeni bir hasta gelmisti. Jack hemen hastayla ilgileniyordu. Ama jack bu hastaligi daha once hic gormemisti. Ve bu hastalik hakkinda hic bilgisi yoktu . Ama jack kendine inaniyordu ve o hastaligi cozecekti. Jack arastirmaya basladi ve tedavi icin gereken malzemeler macera adasında bulunuyordu. Jack macera adasinın tam olarak nerde oldugunu bilmiyordu. O yüzden yardımcıları daniels ve jamese donerek hemen burayi arastirin dedi. James ve daniels arastirmaya basladi ve arastirmalarin sonucunu rapor halinde doktor jacke iletti . Jack okumaya basladi macera adasi tam olarak etrafi sularla cevrili olan buyuk bir adaydi ve tam 600 kilometreydi. Ama jack kararliydi hemen helikoptere binip adaya dogru yolculuga basladi. Adaya varmisti ve adada yasam olmadigini farketti. Orman hasta icin gerekli olan malzemeyi yani bal agaci òzünü buldu ve bolca aldi hastayi hemen iyilestirmek icin yola koyuldu. Ve hastanin yanina geldi. Hasta olmek uzereydi ve hemen iyilestirmek icin jack bal agaci özünü hastaya serum halinde verdi ve hasta iyilesti ama jack hala hastaligin adini bulamadi ve kendisi bir isim koydu hastaligin ismi antiglikozdu ve jack artik bir uzmn doktordu jackin ünü hemen yayildi ve meshur oldu.