Adam
-Lann naptın senn!!
-Biraz kızlarla saygılı konuşursan bidee
-Yaa bide saygılı konuş diyoo, kızım arabamın farını kırdın farkındamısın?
Gercektende kırmıştım nasıl kırdım lan ben onu
-Aman canım küçücük bişey niye bukadar abartıyosunkii
-KÜÇÜCÜKMÜÜ??
-Yaa tam biraz fazla kırmış olabilirim
-Birazmıı??
-Aman canım altında son model araba Allah bilir nekadar zenginsindir gelmiş bana burda bi farın lafını yapıyosunn
Diyip arkamı dönüp kaçmaya başlamıştım. Hızlı yürüyordum oda arkamdan "gel buraya bu farın parası verilecek!!" diyordu tabi ben takmıyordum. Tamda o sırada otobüsüm geldi ne şanslıyım yaa. Arabaya binmiştim arabada bi 4-5kisi anca vardı. Arkalarda kimse olmadığı için arkalara oturmayı tercih ettim.
Arabada kendi kendi konusuyordum
-Bende hep böylelerinemi denk gelirim yaa, ukala nolsun, altında son model araba bi küçücük kırığın lafını yapıyorr sanki arabasını patlattım gerçide nasıl vurduysam artık baya bi kırıldı aman banane iyi oldu saten bida nerde görcem onu..
Gelmiştim, arabadan indim hızlı adımlarla okula girdimm. Okula girdiğimde bi etrafa göz attım sonra gözüme bizimkiler çarptı onların yanına gittim. Bizimkiler dediğimde Açelya ve Devrimdi okuldaki en iyi arkadaşlarımdıı.
Devrim
-Kızım sen nerdesin??
- Anca gelebildim bi gerizekalı ile uğraştım.
Açelya
-Noldu kızz
-Ayy daha ne olsun gerizekalının biri az kalsın beni eziyodu bide üstüne bağırdı bağırdı, ben bi arabasına vurdum diye etmediği laf kalmadı.
Açelya
-Ne arabasınamı vurdunn
-Ben adam beni eziyodu diyorum sen olayın neresine takılıyon.
Devrim
-Aman sen ona bakma bişey oldumu sana
-Yok olmadıda onun araba fena gitti nasıl vurduysam artıkk