Liebster Awards

70 8 5
                                    

Ja wiem, wszystkich to interesuje. Bardzo. Dlatego obiecuję, że jeszcze w tym tygodniu wstawię rozdział drugi (tak, jestem bardzo łaskawa).

Zostałam nominowana przez NinjaPenguin606, za co bardzo jej dziękuję. Nie nominuję nikogo, bo jestem forever alone nawet w Internecie i nikogo nie znam :")

1. Jakie jest twoje ulubione opowiadanie na Wattpad?

Hohoho, trudne pytanie. Ja z reguły nie mam ulubionych rzeczy, tak się składa. Ale, jeśli muszę... Chyba Record Shop smil3x.

2. Jaką najdziwniejszą rzecz zrobiłaś kiedyś z przyjaciółką?

Słuchałyśmy chyba z dwadzieścia piosenki "pink fluffy unicorns" (nie polecam) i czułyśmy się... Cóż, co najmniej dziwnie. Potem obklejałyśmy się tymi serduszkami z WOŚP aż miałyśmy całe zaklejone twarze xD

3. Wolisz pisać na telefonie, komputerze, laptopie czy papierze?

Zależy co - jakie opowiadanie, jaką sytuację. Opisy najlepiej pisze mi się na laptopie, dialogi na komórce, a plan fabuły na kartce.

4. Jaka jest twoja ulubiona książkowa postać?

Zdecydowanie Percy Jackson <3

5. Czy płakałaś na Królu Lwie?

Nie, nawet jako przedszkolak :p Tak, mam serce z kamienia, ale tylko na tej bajce.

6. Jaka jest twoja ulubiona bajka Disneya?

Weźmy jeszcze pod uwagę Pixar, okej?
Dużo tego jest... Ale chyba Lilo i Stich, ze względu na wspomnienia. Aha, i na tym filmie płakałam.
Bardzo lubię jeszcze Mulan i Planetę Skarbów.

7. Czy grasz w gry komputerowe? Jeśli tak, to jakie?

Nie, nie gram i grać nie zamierzam ;p Może czasami zdarzy mi się pograć w Simsy, ale to należy do rzadkości.

8. Czy kiedyś zamierzasz wydać książkę?

Nie. Fajnie by było, ale wiem, że jestem za leniwa, żeby cokolwiek dokończyć. Każde moje opowiadanie w jakimś punkcie staje w miejscu :/ Staram się to zmienić, ale nie do końca mi wychodzi.

9. Oprócz aktualnie pisanego opowiadania piszesz jeszcze jakieś?

Tak. Ale na razie nie zamierzam się nim dzielić :p

10. Co byś zrobiła podczas Muchogedonu (armagedon spowodowany przez muchy), gdyby cała twoja rodzina zmieniła się w pół ludzi - pół muchy?

Zaopatrzyłabym się w mucho spray (jak Bros albo Raid) i uciekła w siną dal. Nie jestem zbytnio waleczna >.<


To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 25, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Czerwony parasolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz