Bölüm 2

233 45 16
                                    

Grup bir saat süren yolculuk boyunca pek konuşmadılar. Geçte olsa kısa bir tanışma faslı geçti aralarında, o kadar kısaydı ki sadece isimler söylendi. Böylece Ferit'in yanındaki arkadaşlarının isimlerinin Akın ve Faruk olduğunu da öğrenmiş oldular.

Ara yollardan gitmekten vazgeçmişlerdi çünkü yakıt azalıyordu. Unimogun arkası cephane ve yemek olmasına rağmen kişi sayısının yükselmesi su ile yemek sorununu daha kısa sürede gündeme getirebilirdi. Ali kafasında planı kurmuş olmalı ki Mezitli'ye yaklaştıklarında konuşmaya başladı.

- Beyler daha kendinizi toparlayamadığınızın farkındayım ama dünya böyle bir yer. Yaşamak istiyorsak buna ayak uydurmalıyız. Sayımız beşe çıktığından suyumuz yetmeyebilir ve yakıt bitmek üzere. İlk bulduğumuz petrol istasyonuna girmemiz lazım. Arkada cephanelik var herkes kendine uygun silahı seçmekte özgür ama dikkatli olun. Sessiz ve gerekmedikçe ateş etmeyin tepemize üşüşürlerse uğraşırız

- 500 metre ileride petrol istasyonu var Ali. Yakınındaki marketlerden de bir şeyler bulabilirsek alırız.

Akın mevkiyi tam olarak tarif etti ve Ali eliyle onaylama işareti yaptıktan sonra yollarına devam ettiler. Tarif edilen yere vardıklarında sağda McDonald's vardı ama oradan pek bir şey çıkmayacağı belliydi. Petrol istasyonuna girdiklerinde plan yapıldı. Araçtan ilk Özkan inerek sağ tarafta bulunan 2 metrelik baraka tarzı kulübenin üzerine çıktı ve tüfeğine susturucu takarak pusuya yattı. Ali ve diğerleri tabanca alırken Faruk pompalı tüfek seçmişti. Ortalık sessiz gibi görünse de karşı mahalle aralarında ucubelerin yürüdüklerini görebiliyorlar ve duyabiliyorlardı. Bu yüzden tüm Mezitli'yi üzerlerine çekmeden yakıt ve petrol marketinden gerekli gıdaları alıp seri şekilde geri çıkılacaktı. Ferit markete doğru ilerlemeye başlarken Akın ve Faruk etrafı kolaçan ediyorlardı. Akın marketin sağ tarafında gördüğü ufak bakkala gideceğini belirtti. En azından su ve kalmışsa birkaç kutu bisküvi bulabilirdi.

Ferit marketin kapısına yaklaşınca aralık olduğunu gördü. Kapı zaten otomatikti fakat elektrik olmadığından açık olmasa açamayacağını düşünerek içinden şükür etti. İçeride ilk gördüğü neredeyse boşalmış raflardı. Eğilerek ilerlemeye devam edip sağ tarafta parçalanmış bir ceset yattığını görünce kusmak istedi ama kendini engelledi. Önündeki raf devrildiğinde irkildi ve kenardaki dolabın köşesine geçti. Sanırım yerde yatan ölünün sebebini bulmuştu. İçeriye giren sinirli bir ucube görevliyi yemiş ve o günden beri içeride aptalca dolaşıyordu. İçerideki hareketliliği fark eden Faruk kapıya kadar pompalıyla koşmuş olsa bile Ferit'in sessizce eğil demesiyle eğilip etrafı kolaçan etmeye devam etti. Ferit rafları deviren ucubenin arkasından sessizce yaklaştı ve kafasına silahı dayayıp ateş etmeden önce

- Böyle gezmeyi hak etmedin, ölüm kurtuluşun olsun

Susturucu takılı silah sessizce ucubenin işini bitirdiği anda Ferit kendini öldürdüğü ucubenin üzerine düşmüş buldu. Patlamış beyni tüm suratını kaplamış ve neredeyse ağzından içeri girecekti. Panikle düşer düşmez arkasını döndü ve üzerine çullanan ucubeyi kenara fırlattı. Az önceki ucubeyi öldürmeden önce konuşacak kadar oyalanmasa arkasından yaklaşan ucubeyi rahatca görebilecekti. Ucube Ferit'in ayağını tuttuğundan kendini çekti ve ayakkabından kurtuldu. Ayakkabıyı ısıran ucube tadını beğenmemiş olacak ki ayakkabıyı fırlatıp tuhaf sesler çıkararak yere düşen silahına ulaşmaya çalışan Ferit'e sürünerek yaklaştı. Ayağına değen ucubenin başıyla Ferit bağırsa da ısırıldığını değil Faruk'un ucubenin beynini patlatması yüzünden ayağına yapıştığını fark etti. Sese doğru hareketlenen Ali içeride yerde yatan Ferit ve Faruk'a bakarak.

- Beyler dinlenme vakti bittiyse işlerimize bakabilir miyiz?

Bu sırada gelen çığlık ve kapı sesleri Ali'nin sese doğru koşmasına neden oldu. Ferit koşmayarak çantaya bulabildiği tüm su ve kapalı gıdaları yerleştiriyordu. Ali tam köşeye vardı sesler arka taraftan geliyordu. Tabancasının tekini kılıfına takarak bir tanesiyle ilerlemeye karar veren Ali bir an dönüp Özkan'a baktı. Özkan oradan gözüm orada gibi iki parmağıyla gözünü gösterip sonra tekrar Ali'nin bulunduğu yeri gösterdi. Arkasını garantiye almanın rahatlığıyla köşeyi dönen Ali tuvalet kapısını bir ucubenin yumruklayıp açmaya çalıştığını gördü.

Ölümden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin