1.bölüm

250 10 2
                                    

Saat 00.30 gine uyku tutmadı yatakta dans edercesine kıvranıyordum sanki. odadaki sesisliği kapının sesi bozdu.
+Girrr
-çok önemli bişey oldu
+ ne oldu
-söylemem
+çatlatma adamı da söyle ne olduğunu
- işe alındım
+gerçektenmi senin adına çok sevindim

Evet almira hayatı boyunca en çok istediği işi aldı bir şirkette müdür yardımcısı olmak onun hayaliydi aslında bende onun adına çok sevinmiştin sonuçta o benim en iyi arkadaşım ve onun mutlu olması benide mutlu eder.
3 gün sonra

Sabah sağolsun güneş ışınları beni erkenden uyandırdı.
Odamın perdesi ince olduğu için her gün uyandırıyordu beni. odama acilen yeni bir perde almalıyım. Neyseki yataktan kalkıp hazırlana bildim . Kahvaltı için aşağıya indiğimde kapının çalınmasıyla kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda karşımda koca topuzuyla almira duruyordu. Sanki kafasına koca topu yerleştirmişti. Tam ağzını açıp konşucaktı ki onu içeri davet ettim ayı işte ne olucak hemen sofraya oturdu. bende takmadan onun karşısına Oturdum ve kahvaltı yaptık . Ellerime sağlık süper bir kahvaltı hazırlamışım .
-mira hadi kalk iş için hazırlanmalıyız
+kendin hazırlanamıyormusun
-yaaaaa senin yardımına ihtiyacım var
+ne yapmamı istiyorsun
- hani senin şu elbisen vardıya internetten sipariş ettiğin onu bugün giyebilirmiyim
+ tm ama sakın yine üstüne bişey dökme (kendisi çok sakardırda )
- ayy canım arkadaşım söz veriyorum hiç birşey yapmicam nasıl aldıysam öyle geri vericem sözz .
+ hadi o zaman şapşal geç kaldın .
-tm ben hazırlanıp gelicem bekle tamammı.
+tm hadi çabuk.

sadist mafyanın prensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin