(Medyada miranın giydikleri var )
Almira ile beraber masal holdinge gittik ve almiranın heycanı resmen yüzünde tv gibi yayınlanıyordu. Holding sanırım 20 kattı ve muhtemelen patronun odası ise 20. kattaydı. sıkılarak asansöre doğru ilerledik ve şansımıza yanımızda patronun odasına giden biri daha vardı ve tahmin ettiğiniz gibi 20. Kata gidiyorduk
Asönser 20.kata geldiğinde durduk ve patronun odasına girmeden önce emin olmak için bir sekretere sorduk ve patronun odasına almira tek girdi .çünkü en nefret ettiğim şeydir önemli konuşma yapmak.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Almira çıktığında yüzünü kaplayan kocaaa bir gülümseme vardı.
Heycanla yanına yaklaştığımda bana sarıldı.
+ee işi aldınmı?nasıl geçti?patron nasıldı?yakışıklımıydı?
-mira yeter tm hepsini anlatıcam sakin ol. +hadi meraktan ölücem.
-öncelikle işe alındım. Konuşma süper geçti.patron gayet yakışıklıydı ve kibardı.
+süper o zaman bundan iyi ne olabilirki.
-birlikte alışveriş yapmak.
+ şimdimi.
-ewet neden olmasın.
+hadi o zaman şapşal bari eve erken gidelim.
Almira sevinç çığlıkları atarken bende bir taxi durdurmaya çalışıyordum. İçimden sonunda diyerek fısıldarken bir yandanda taxiye biniyorduk.
*nereye gidicez abla
+fatihe.
*tamamdır.
taxi ilerlerken gözüm almiranın telefonu kaydı sanırım holdingi araştırıyordu. Ve birden almiranın ciyaklamasını duydum
-bak işte bu patronum nasıl
+vay canına tatlıymış
-ee bu kadarmı
+ewet almira başka ne diyim
-yok yanı ne bilim sen yakışıklı birini gördüğünde hemen sahiplenirsin de.
+amannn almira bu bana bakmaz ki hem baksa bile tipim değil.
İç sesim bana hıhı tabi cnm öyledir diye seslenirken bende ona hak veriyordum adam yakışıklı sonuçta. Neyse bu aptalca düşünceleri kafamdan atarken biz fatihe gelmiştik bile .
+önce nereye gidelim
- bilmem mesela burdan başlıya biliriz
Cevap vermemi beklemeden
almira hemen mağazaya koştu tabiki bende arkasından.
Tam mağazaya girecekken gözüme siyah lüks bir araba çarptı. Araba gayet hoştu ama bir terslik vardı sanki arabanın camında bir adam elinde fotoğtaf makinesi ile bizi çekiyordu yada benmi yanlış görüyordum.
-mira hadisene ne bekliyorsun orda.
+şey... sanırım biri bizi izliyor.
-saçmalama yaa hadi bak senin için çok güzel bir elbise beğendim.
Almira beni arkasından sürüklerken araba olduğu yerde değildi.(Yeni bölüm haftaya )