My life saver

37 3 0
                                    

În avion  am dat din nou de Justin.Iac nu mai scap de scarbosu ăsta. ..M-am panicat ,știam ca el este în stare de orice.In 3 zile a reușit sa îmi facă viața un calvar.
Cum dracu a ajuns aici?Avionul ăsta e unu privat...nu poate intra oricine aici...merg în cabina pilotului și văd ca e atât de drogat încât nu își mai poate tine capul.
Perfect din cauza drogatului ăsta o sa ne prapadim.

-Dacă te întrebi eu l-am drogat(Zice Justin)
-Bine gândit deșteptule. Văd ca vrei sa scapi mai repede de viață asta cruda.
-Ai dreptate și o sa ajung în rai cu draga mea iubita.Mi-a fost dor de tine! De ce nu vrei sa te întorci la viață frumoasa care o duceai cu mine?Și sa uitam de cele întâmplate?
-Pai nu avem cum din moment ce în mai puțin de 30 de minute o sa ne prăbușim (Spun eu sarcastica)
Justin se apropie din ce in ce mai mult si începe sa mă sărute...
-Lasa-ma te rog!
-De ce?Tu M-ai ascultat când trebuia?NU (țipă ) Acum e rândul meu sa nu ascult..
Atunci apare Kian ca de nicăieri cu un pistol în mână
-Fa un pas înapoi Justin!
-Ca dacă nu ce?
-Ca dacă nu îți zbor creierii în clipa urmatoare.
Kian scapă pistolul. Bravo copil bleg.Normal ca Justin profita de moment și îl ia la bătaie.
Bătaia devine din ce în ce mai crunta pana când Justin aproape ca își da sufletul, Kian ia pistolul....eu stau într-un colt plângând în hohote .Kian se uita la mine apoi la el și spune cu regret "Ea.. tocmai ti-a salvat viata de data asta"

*Din perspectiva lui Kian*
Mă uitam la Andrea cât de distrusa era...nu o puteam lasa sa vadă asta. .Ea este o fata sensibila dacă ar vedea asta ar rămâne cu sechelele pe viață
Am.hotarat sa continui aceasta lupta într-o zi când Andrea nu va bănui nimic. Dar voi apuca ziua aia?Avionul era pe cale sa se prăbușească
Îl dau jos pe pilotul drogat de pe scaun și încep sa "pilotez"avionul

---
*Din perspectiva lui Andrea*
Nu știu cum am ajuns aici la spital si cum de nu ne-am prabusit dar îi mulțumesc lui Dumnezeu ca nu am murit.Cred ca am leșinat....

___________________________________

Hei hei!Știu ca acest capitol este scurt dar o sa ma străduiesc mai mult pe viitor..nu uitați sa dați un vot și un comm. Bye <3

&quot;Friends&quot;Where stories live. Discover now