Stupid bitch

33 3 0
                                    

--------
Eram în România...Singura persoana  care mi-a venit în gând a fost Kian.
De ce nu e aici?De ce m-a lăsat aici singura printre străini?
O asistenta intra în camera și mă întreabă cum mă simt.
-Mai bine,mulțumesc!Te pot intreba ceva? Unde este prietenul meu?
-Domnișoară! Eu nu știu nimic...Ai fost adusa de ambulanta nu am văzut pe nimeni fiind cu tine.

Tot ce speram era sa nu se fi întâmplat ceva rău cu el.Poate ca l-a răpit Justin sau poate ca pur și simplu nu I pasa de mine.De când am apărut în casa lui am adus doar probleme.

----
Am ajuns la casa mamei.
Sun la usa...Ea deschide ușa.
Se vedea cât de fericita era sa își vadă singura fiica rămasă. Ma gândeam la Madison...Cum ar reacționa dacă i-as fi făcut o surpriza de genul?
Mă ia în brate iar eu o resping finuț.Pe obrajii mei curgeau șiroaie de lacrimi.
Mama se uita confuza la mine:
-Mamă!Cum ai putut sa îmi faci una ca asta  (zic cu voce tremuranda )
-Îmi pare rău draga mea...
-Un simplu îmi pare rău nu e de ajuns.De ce? De ce nu mi-ai spus de la început ce S-a Întâmplat?
-Ce crezi ca dacă ti-as fi spus ai fi readus-o la viață? (Țipă atât de tare încât cred ca a trezit got cartierul)
-Nu...dar măcar știam ca ea nu mai exista printre noi.Tu nu ști câte mesaje câte apeluri i-am dat.Eram sigura ca e supărată ca eu trăiesc în America și ea nu..(Îmi șterg lacrimile și plec)

Mama trântește ușa...nici măcar pic de regret  ca m-a făcut sa hoinăresc pe străzile pustii acolo unde sunt tot felul de oameni ciudați.
Unde e Kian când ai nevoie de el?Ce o sa fac acum? Nu am bani de hotel dar de avion...nu mai am nimic...încerc sa mă plimb cât mai mult ca sa nu adorm undeva unde sa mă mănânce toți câinii. Mi-am amintit ca am o mătușă în acel oraș și am mers spre casa ei.
----
-Heei mătușă!Ce mai faci?
-Andrea?Tu ești? Ce mare te-ai făcut draga mea. Tocmai a venit fiul unei prietene la mine ca sa doarma peste noapte haide sa faceți cunoștință.
Intru în camera și văd un băiat șaten  cu ochii albastrii,înalt...era perfect...
-Hei,eu sunt Andrea,încântată de cunoștință!
-Eu sunt Dominic. Mă bucur sa te cunosc!

Aaa cred ca m-am îndrăgostit. Băiatul acesta e atat de drăguț.
---
Mătușa  a dormit.
Văd eu sticle de alcool pe raft. Ma urc după ele și torn într-un pahar.Tot așa pana ce încep sa simt cum se învârte casa cu mine.
Îl iau pe Dominic de braț îl pun pe pat și încep sa îl sărut urcându mă pe el.Nu mă respinge așa ca continui sa îmi fac treaba.
------
Dimineata mă trezesc și mă duc în bucatarie.Matusa mi-a spus ca îmi va da ea bani de avion.
Dominic mi-a lăsat nr lui de telefon pe masă.Am înțeles că trebuie să ajungă rapid acasă.
O pup pe mătușă și plec spre aeroport.
Perfect dau de Kian.
-Hei,ce faci? (Spune calm ca și când nimic nu S-a întâmplat)
-Pleacă.
-De ce te comporți așa? Iară ești arțăgoasa?
-Hmm sa mă gândesc. Poate pentru ca M-ai lăsat singura aici sa mă descurc.Daca nu îmi aminteam de mătușa mea eram moarta acum!
-Pai am văzut ca te simți bine...adică ai avut o noapte de neuitat cu plictisitul ăla la casa doamnei Alina..
Am înghețat.De unde știa?

_________________________
Hei am revenit cu un nou capitol.Stiu ca nu am postat exact cum am promis dar am sa încerc.
Îmi cer scuze pentru acest capitol plictisitor.Nu uitați sa va exprimați opinia despre carte într-un comm.
Pupici :**

"Friends"Where stories live. Discover now