*Kadraja dikkat edin. Kesinlikle teknik açıdandüzgün fotoğraflar çekmeyin. Muhakkak parmak uçlarınız, başınızın bir bölümü fotoğraf karesinden dışarıya çıksın.
*Objektife mümkün olduğunca bakmayın.
*Combo hayat kurtarır. Yukarıda yer alan tavsiyelerden en az ikisini uygulayarak, efsanevi Tumblr girl fotoğrafları yakalayabilirsiniz. (Aynı fotoğrafta sigara, kitap, kahve, uzun çorap, uzun batman t-shirtü, kedi gibi...)
$$$$$$$$$
Modayı takip etmek veya tarz olan parçaları eskiden bulmak çok zordu veya maliyetliydi. Şimdilerde çoğu marka uygun fiyatlarda çok tarz kıyafetler sunuyorlar. Yani artık güzel giyinmemek için bahaneniz yok; özellikle kızlar bu sözümüz size.
Instagram'da, Facebook'ta, Pinterest'te sürekli stalkladığınız, hımm güzelmiş dediğiniz, ulaşması zor olmayan ve sizi level atlatabilecek, dolabınızda olmazsa olmaz parçaları üşenmedik tek tek bulduk.
1. Beyaz Nike Airforce
ister şık giyinin, ister spor hatta ne giyerseniz giyin altına bu ayakkabıları yapıştırdığınızda kıyafetinizin havası tamamen değişecektir.
2. Sırt çantası
Tamamlayıcı parça aynı zamanda çok da kullanışlı.
3. Uzun hırka
Uzun hırkaların yarattığı havayı en pahalı kıyafetler yaratamıyor.
4. Yüksek bel pantolon
3. Uzun hırka
Uzun hırkaların yarattığı havayı en pahalı kıyafetler yaratamıyor.
4. Yüksek bel pantolon
Düşük bel modasının geçtiğine hepimiz çok seviniyoruz, daha rahat bir parça olamaz.
5. Yarım tişört
O yüksek bel pantolonların üzerine daha güzel olan bir parça yok.
6. Urbanears kulaklık
Sahilde koşarken kulağınızda olmazsa koşamayabilirsiniz.
7. Şirin baba bereleri
Sahilde koşarken kulağınızda olmazsa koşamayabilirsiniz.
7. Şirin baba bereleri
8. Çok çok kolye
Dümdüz bir tişörte kattığı havayı hepimiz biliyoruz.
9. Dirseklere kadar uzanan bileklikler
Yazları özellikle bazen çığrından çıkabiliyoruz.
10. Postal tarzı bir bot
Şimdilerin en moda parçası olabilir.
11. Yuvarlak güneş gözlüğü
Vintage yuvarlak gözlüklere artık erişmek çok kolay
12. Kısa mont ve üzerine atılan şal
Bütün havanızı değiştirecektir emin olun.
13. Bele bağlanmış gömlek
Geçmişten günümüze değişmeyen ve her daim kurtarıcı olan bele bağlanan gömlek.
14. Kısa etekler ve altına giyilmiş uzun çoraplar
13. Bele bağlanmış gömlek
Geçmişten günümüze değişmeyen ve her daim kurtarıcı olan bele bağlanan gömlek.
14. Kısa etekler ve altına giyilmiş uzun çoraplar
?....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUMBLR
Non-FictionTumblr girl mi olmak istiyorsunuz? Nereden başlayacağınızı bilmiyor musunuz? Doğru yerdesiniz…