Bugün yeni hayatımın ilk günü abim Can'la beraber İzmir'den İstanbul'a taşınıyoruz. Can istanbula bir hafta öneceden gidip şirketin işleri ve daha bir çok her şeyi İstanbul'a taşıdı.bende elimdeki son valizi de alıp merdivenlerden indim.benim aşağıya inmeye çalıştığımı gören korumalardan biri elimdeki valizi aldı. Merdivenlerden seri adımlarla indim.16 senedir yaşadığım şato gibi eve baktım ve son kez gözlerimi gezdirip dışarı çıktım.karşımdaki siyah arabaya binip havaalanına gittik.beni bekleyen helikoptere binip kendimi koltuğa attım ve telefonumdan little mix -DNA isimli şarkıyı dinlemeye başladım, ve kendimi uykunu güzel kollarına bıraktım.
'Elisa Hanım uyanın!' birini beni kolumdan dürtmesiyle uyandım. Karşımda 30-35 yaşlarında bir koruma duruyordu ,'tamam kalktım gidebilirsin' dedim. Adam kafasını sallayıp helikopterden indi. Bende onun arkasından indim.karşımda siyah lamborginim duruyordu. Hemen anahtarı alıp arabama atladım.
Arabayı son hız sürüyorum bana iyi hissetiriyordu.acılarımı biraz da olsa unutuyordum abimin bana verdiği adresi navigasyona yazıp yolu takip ettim .bütün evlerin villa olduğu bir yere geldim, en sonunda bizim evi buldum.Diğer evimiz gibiydi ama bunun dış cephesi farklıydı bahçesi geniş ve ferahtı.kapının girişinde iki tane koruma vardı. Beni gördüklerinde hemen kapıyı açtılar. Arabayı hemen otoparka koydum.yan tarafımdaki siyah çantamı alıp ,arabadan indim eve doğru yürürken genç bir hizmetçi kapıyı açtı.
ONUN ÜZERİNDEKİLER NE ÖYLE..
Hizmetçi'hoş geldiniz elisa hanım' kafamla selam verip evin içine doğru ilerledim.Abimi salonda görünce arkasından sarıldım,'ooo güzellik geldin mi?' abimin yanağından öpüp 'geldim tabi..bensiz olur mu?'yan koltuğa geçip oturduğumda'hadi güzellik sana odanı göstereyim' dedi. Koltuktan kalkıp merdivenlerden doğru çıkmaya başladı bende arkasında yukarı çıktım.odamın siyah,beyaz ve kırmızıyla doluydu.abimi odamdan kovup kendimi yatağıma attım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVERENGI tehlikesi
ChickLitBen Elisa KAYA lise 3'e gidiyorum.kahverengi ve sarı karışımı saçlarım,deniz mavisi gözlerim var,boks ve daha birçok savunma sporuyla ilgileniyorum. Duygularımı ailem öldüğünde kaybettim,onların varlığıyla doğan duygularım şimdi yoklar.sert bir kişi...