Sabah alarmın sesiyle uyandım 'kim kurdu bu alarmı yaa' daha sonra dün okula gideceğim için alarmı benim kurduğum aklıma geldi.Hemen dolabımın karşısına geçip siyah şort ve siyah askılı ince buluzumu giydim.altıma da botlarımı giydim.fazla makyaj yapmayı sevmediğim için ince bir eyliner sürdüm saçlarım tepeden sıkı bir at kuyruğu yaptım,daha sonra daha önceden aldığım defter ve birkaç kalemi de nike çantamın içine koydum.telefonumu da cebime koyup aşağıya indim.Dün gördüğüm hizmetçi sofrayı hazırlıyordu sofraya oturup abimi beklemeye başladım.
Abim içeri girdiğinde üstünde bayaz kaslarını belli eden bir tişört ve dar bir kot pantolon giymişti.Abim olmasa kesin yavşardım,abim masaya oturup"günaydın güzelim"dedi.hizmetçi de"günaydın" dedi. Abimle ikimiz hizmetçiye şaşkın şaşkın baktık.Ne hakla benim abime patavatsızlık yapar lan,kızın hemen saçına yapışıp "lan sen benim abime nasıl yavşarsın ha "abim beni kızdan ayırmaya çalışıyordu.kıza bakıp"hemen şimdi kovuldun,defol bu evden.."deyip kapıyı gösterdim.
Abim beni hemen sandalye ye oturtup sakinleştir-
meye başladı"Elisa hadi kendine gel güzelim" kafamı sallayıp tamam dedim.Kahvaltımızı yaptıktan sonra ikimizde sofradan kalkıp,otoparka doğru gittik.abim kolunu omzuma atıp"hangine biniceksin bebeğim"dedi,bende tam önümüzde durun siyah lamborginimi gösterdim o da hafif tebesüm edip çaprazımızdaki altın rengi lamborginisini gösterdi.abim kolunu omzumdan indirip lacivert ceketinin içinden siyah rayban gözlülerini çıkardı,bende çantamdaki siyaha rayban gözlüğümü taktım ikimizde birbirimize gülümseyip arabalarımıza bindik.
Son sürat giderken yarış yapıyorduk tabkide ben kazandım okulun garajına girerken arabayı u dönüşü yaptırıp kenardaki yere koydum arkamdan da Can geliyordu. Arbamın içinden çantamı ve telefonumu alıp aşağıya indim Cana baktığımda o da inmiş benim yanıma geliyordu hemen arabamı kapatıp yanına gittim gözümüzdeki rayban gözlüklerimizi çıkartıp çantalarımıza koyduk. Etrafımıza baktığımda herkezin gözü bizdeydi hemen abim kolunu omzuma atıp kulağıma"iyi bir giriş yaptık kardeşim" yüzümde sinsi bir sırıtış oldu okuldan içeri girip müdürün odasını bulduk.Müdür benim sınıfımın 11-A Canınki ise 12-E olduğunu öğrendik.merdivenlerden çıkıp kendi sınıfımı buldum abimi öpüp sınıfa girdim.sınıfın yarısı nerdeyse doluydu arka sıraya geçip oturdum etrafıma sert bakışlar atarken yanıma gözlüklü tatlı bir kız oturdu.Kız bana bakıp"selam" dedi.kızı samimi bulduğum için elini sıktım kız gülemsemediğimi görünce elimi bıraktı."bence bu sıraya oturmamalısın" dedi tam neden diye soracakken kız kendi sırasına gitti. Tam kulaklığımı takıp müzik dinleyecekken üstümde bi gölge hissetim kafamı çevirdiğimde, kas yığını mı desem,meteor mu desem bilemedim hemen kafamı sıraya koyup müzk dinlicetim ki birisinin kolumu çekmesiyle yukarı kalktım. Refleks olarak beni çeken kolu kırıp sırtında birleştirdim.çocuk bunu yaptığıma şaşırmış olmalı ki bir şey diyemedi. Etrafıma baktığımda herkezin bize şaşkın gözlerle baktığını hissettim"herkez önüne dönsün!!!"diye bağırdım.. "elisa hemen çocuğu bırak"Canın sesini duyduğumda ellerimi gevşettim çocuk bundan yararlanıp ellerimi tutup geri çekti.gözlerine baktığımda koca bir öfke gördüm ama aynı zamanda o kahverengi gözleride boğulma istedim. Kolumu tutup "bidaha benim sırama oturma"dedi.Cana dönüp "noldu?" dedim o da kantine inmek isteyip istemediğimi sordu. Bende kafamı olumsuz anlamda salladım sınıftan çıktığında arkama dönüp ukala çocuğa baktım çocuğa yaklaşıp "bana birdaha bulaşma tamam mı? "dedim ,ve sıraya oturdum.yanıma da o ukala çocuk oturdu, hoca geldğinde herkez kalktı fakat ben ve yanımdaki ukala kalkmadı. Hoca sınıfa göz gezdirdiğinde beni gördü. "ooo sınıfımıza yeni bir, gelmiş, tanıt bakalım kendini küçük hanım" sinirlendiğimi belli eder bi şekile sıradan kalkıp, "Adım Elisa KAYA İzmirden işlerim yüzünden geliyorum."dedim."sen taylant KAYA'nın kızı mısın hani şu Türkiye 1. Olan" sinsice sırıtıp kafamı olumlu anlamda salladım.Yerime oturduğumda herkezin bana baktığını hissettim.Derse odaklandığımda dersin matematik olduğunu hissettim dersin sıkıcı olduğunu düşündüğüm için kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım.
��$" ��RL>�~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAHVERENGI tehlikesi
ChickLitBen Elisa KAYA lise 3'e gidiyorum.kahverengi ve sarı karışımı saçlarım,deniz mavisi gözlerim var,boks ve daha birçok savunma sporuyla ilgileniyorum. Duygularımı ailem öldüğünde kaybettim,onların varlığıyla doğan duygularım şimdi yoklar.sert bir kişi...