Super stěhovani do nového domu. Konečně pokoj od těch blbejch aut!
Řekla jsem si když sem ráno vztala
A budu to mít kousek od Káti já se tak těším.
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Aaaa KAČKA je tu už se tesim pojedeme se na ten dům podívat spolu. Prej tam jsou nějací " duchové,, no jasně.
Ahoj Kači, řekla jsem a pozvala ji dovnitř.
Sorry že sem ještě v pyžamu řekla jsem a usmala se.
To neva. BLESK!!!!!!!
Au nic nevidím proč si mně fotíš?!
Ti bude mít na instagramu lajků řekla a už už to tam chtěla dát.
No to se opovaž, řekla jsem a skočila ji na zada .
Káťa to nečekala a slitla na podlahu. Cha cha!!! Řekla jsem , vzala ji mobil a odstranila fotku. Heeeeeeeeeej!!!!!!!
Tak už se di aspoň převlíct.
No jo furt.
Plánovaný odjezd: 10:00
Uskutečněný odjezd: 13:00
Tak sme se malinko zdržely no,řekla jsem a nastoupila do autobusu Kačka hnedka za mnou. Tak řekla Káťa.
Tak co ?!
Přijede tam ještě Val , Matěj , Byzmon , Martin.
COŽE!!!!!!!!!
Taková skupinová prohlídka no.
Aspoň nás nebudou strašit "strašidla,, začaly jsme se smát.
Tak jsme tady řekla jsem a zatřásla a Kačkou která v autobuse mezitím usnula. Ještě chvilku mami vždyť mi škola neutece. Ale já ti uteču jestli se nevzbudis a nebo jestli chceš jet až do Prahy tak si klidně spi dal .Zasmala jsem se a Kačka otevřela oči. Ahaaaaa tak já nejsem doma. No tyjo ty seš blesk!!!.
Tak vystupujem.
Před domem.
Ten dům nevypadá zrovna útulně řekla jsem když jsem se podívala na starý tmavý dvoupatrový dům s rezavým plotem a brankou s ostny která nešla skoro ani otevřít.
Tak já myslím že rači pockame na zbytek, řekla Kačka.
Asi radši jo.