Asi radši pockame na zbytek.
Asi jo.Hele takhle je byzmon s Matějem a hele oni se drzej za ruce ooooooooooooooo. Začali jsme se smát.
Ahoj řekl Matěj a podíval se na dům.
A do tohohle máme jako jít?!
Bohužel ano ,řekla jsem a podívala se na byzmona.
Ta na to je zirala a strachy bylo vidět že Matějovi tiskne ruku. Normálně bych se tomu smála ale když jsme mněly jít do toho baráku moc mi do smíchu nebylo.
Nejradši bych taky někomu stiskla ruku ale nějak nebylo komu.
A hele kdo de .
Martin si to kráčel s mobilem v ruce a ani se neobtěžoval koukat na cestu. To se mu ale taky vymstilo .
De de de de RÁNA!!!!!!
Všichni jsme se na něj otočily co to dělá a vidíme jak Martin leží na zemi mobil o kus dál a na Martinovi leží popelnice.
Začali jsme se všichni smát. Ale Martinovi moc do smíchu nebylo. Popelnice byla plná takže na hlavě kterou si strašně dlouho upravoval mněl slupku od bananu a mracil se na nás jako kdyby jsme za to mohly, protože kdyby jste znaly Martina tak víte že je strašně citlivej na svoje vlasy.
Tak vstal sundal si slupku z hlavy a šel za náma .
Byl zamracenej ale když uviděl barák do kterého jsme mněly jít najednou na všechnu zlost zapomněl a nemohl odtrhnout pohled od toho domů. A kdo to tu de. Val přišla a hned začala za náma běžet protože jsme všichni vypadaly jako zhypnotizovani a čumnely na barák který Val ještě neviděla .Val : PROBOHA CO TO JE !!! TO SNAD ANI NENI DŮM!!!!!!!