Ty seš slepá?!!!

63 5 2
                                    

Hele když zmizeli Martin a Byžmon tak mi můžem umřít taky

když jsme se aspoň trochu uklidnili tak jsme se rozhodly že radši půjdeme rovně když už tam ta nestvůra nejspíš není.

Šli jsme tak pomalu že už to vypadalo že stojíme když jsme najednou uslyšely křik.Ženský křik.

Já nechci vědět co to bylo řekl Matěj a šel pomalu dál tak jsme šli taky.Hele a teď mně tak napadá proč jste si ten blbej barák koupily?Zeptal se Matěj a otočil se na mně.Noooooooo na fotkách vypadal pěkně, to bylo asi ještě nový.Ale teť fakt pěkně nevypadá,řekla Val a koukla se na mně jako kdybych za to mohla.

Hele holky nechte toho řekla Kačka a tak jsme radši zmlkly.

Hele já nechci strašit jo,ale blížíme se k těm dveřím ,řekl Matěj a polkl.Bál se zrovna tak jako my.

Kdo chce první jít do toho baráku ,řekla Val když už jsme tam byly.Já ne !!!!!!!!!!Řekli jsme najednou.Mněl by jít majitel řekl Matěj aby se z toho vykroutil.Holky samozřejmně přitakaly aby je to taky minulo.

Mmmmmmm mně se do toho nechce ,ale stejně mám klíče já řekla jsme a přistoupila ke dveřím.Vložila jsem klíč do zámku a pootočila.Tak a teď se uvidí co tahle hrůza skrývá.

TO SI ZE MNĚ DĚLÁTE PR--L NE!!!!! Zakřičela jsem když jsem otevřela dveře.O můj bože,řekla Val.To nemyslíte vážně řekl Matěj.Jediná Kačka neřekla nic.Seš snad slepá že k tomu nic neřekneš, řekla jsem a otočila jsem se na Kačku.Ta už tam ale nebyla a sakra tak teť kdfyž tady není Kačka tak to znamená že tu za náma něco je.Mněla jsem pravdu





nejlepší nebo nejhorší partaKde žijí příběhy. Začni objevovat