Seni ilk gördügümde çok tuhaf olmustum ne biliyim ilk kez yaşiyodum bu duyguyu yanina gelmistik beyzayla selamlaşınız ve sen kızardın utanmiştın çok bi hoşuma gitti.
Sen önceki akşam yazmiştın bana biraz konuşmuştukda ben seni pek takmamıştım :D
Msj attim sana işte konuşmaya başladık knka filandik basta sonra nasil olduysa işte çıkmaya başladık 12:05 de teklifini kabul ettim herşey yolundaydi güzeldi mutluydum ama sevmiyodum sebi basta sadece bi hoşlanti vardi sanada söylemıştım zaten kimse kimseyi bi anda sevemez aşık olamaz kolay bi şey degil bu ve benim kalbim seni seçti seni sevdi...
Hiç bizaman pişman olmadim seni sevdigim icin seninle çıktıgım içın ben hayatımın en güzel günleri seninle yaşadim seninle mutluligu ögrendim sevilmeyi seninle ögrendim.
İlk buluşmamiz en güzeliydi köprüde beni bekliyodun cok bi tatliydin okul formasiyla filan. Elini tutunca ikimizde cok heyecanlandık cok güzeldi ya öpmek için izin istedin benden bayildim sana orda ben orda aşık oldum ben sana tamam dedim kalbimin sahibi bu dddim sonsuzlugum bu dedim okadar huzurluydum ki yaninda guvende hissediyordum kendimi.
Yagmur yagiyodu ogun sırılsıklam olmustuk cok güzeldi be sevgilim.
İkinci bulusmamiz sonra gene yagmur yagiyodu yagmurun altinda yuruduk beraber uşudum hirkani cikarip bana giydirdin sarıldın isindim orda sevginke hirkanla sarılmanla..
Bir sürü animiz var bizim böyle okadar cok mutluyken ne oldu bkrden neden biraktin beni be sevdigim koskoca 7 ay geçirdik birlikte ve hayatimin en güzel günleri bunlar hiç biseye degismem bugünleri ben..
Bir gün geri geliceksin ama biliyorum se beni seviyorum sadece kafan karişık zamana biraktim herseyi sık bugaz etmiycem seni geri gelirsin nasil olsa vazgeçmezsin ki benden sen.. Hep bunlarla avutuyorum kedimi ben.